• design
  • biznes
  • ludzie
  • dzieje się
  • odkryj Trendbook
  • Nowości
  • Strona główna
  • design
  • biznes
  • Trendbook
    • Trendbook Łazienki 2024/2025
    • Trendbook Łazienki 2023
    • Trendbook Łazienki 2022
    • Trendbook Łazienka 2021
    • Trendbook Łazienka 2020
  • ludzie
  • dzieje się
  • Porady
  • ŁAZIENKA.PRO
  • Nasz newsletter
  • Redakcja
  • Magazyn Design/Biznes
  • Darmowa prenumerata
  • Redakcja
  • Bezpłatna prenumerata
  • Magazyn Design/Biznes
  • ŁAZIENKA.PRO
  • Newsletter
  • Kontakt
Design/Biznes/Łazienki Design/Biznes/Łazienki
  • design
  • biznes
  • ludzie
  • dzieje się
  • odkryj Trendbook
  • Nowości
Najnowsze artykuły
  • Toaleta publiczna w sercu Zielonego Szczecina – trwa konkurs Geberit
  • Gion A. Caminada i architektura miejsca – Geberit zaprasza na spotkania w Krakowie i Warszawie
  • Cersaie 2025: 95 tys. odwiedzających, ciekawy program wydarzeń
  • W laboratorium: jak krople wody zmieniają się w prysznic
  • Deante i Deante Design Studio na Cersaie w Bolonii
Nasze konta
Facebook
Instagram
LinkedIn
YouTube
Pinterest
Twitter
  • Redakcja
  • Bezpłatna prenumerata
  • Magazyn Design/Biznes
  • ŁAZIENKA.PRO
  • Newsletter
  • Kontakt

Posts by tag

Design/Marketing – poradnik nowoczesnej komunikacji od J2 Communication Designers

12 wpisów
NASZE EKSPERTKI
Porad z zakresu komunikacji udzielają Justyna Krawczyk-Sokołowska i Justyna Kiejza z J2 Communication Designers. To firma specjalizująca się w obszarze projektowania i wdrażania strategii marki zgodnie z filozofią design thinking. U podstaw jej działań leży projektowe podejście – począwszy od analizy grupy docelowej, poprzez pracę warsztatową, po tworzenie i realizację strategii. Konsultanci J2 wspierają firmy we wszystkich obszarach działań marketingowych, komunikacyjnych oraz sprzedaży. Dowodem szerokich kompetencji jest wieloletnie doświadczenie ekspertów oraz liczne projekty realizowane dla firm z branży wnętrzarskiej, budowlanej, FMCG oraz IT.
pexels-photo-157543.jpeg
  • biznes

Marka na ekranie – jak wykorzystać potencjał marketingowy video contentu. Część II

Udostępnij
photo of woman holding monitor
  • biznes

Marketing w czasach WIDEO

Udostępnij
fot. Al Butler / Pexels
  • biznes
  • Felietony

Droga marki w (nie)pewnych czasach

Udostępnij
  • biznes

Urządzamy się w nowej rzeczywistości

Udostępnij
Zdjęcie autorstwa Og Mpango z Pexels
  • biznes

Nowość w ofercie, czyli wprowadzamy produkt na rynek

Udostępnij
  • biznes

Wzorowa marka. CSR w branży łazienkowej – czy robimy to dobrze?

Udostępnij
fot. Al Butler / Pexels
  • ludzie

Idź pod prąd. Marketing nie zawsze powinien podążać za trendami

Udostępnij
Fot NAUSHIL ANSARI z serwisu Pexels.
  • Felietony

Wystaw się, a zastaw się. Wykorzystaj w pełni potencjał targowy swojej marki

Udostępnij
  • biznes
  • Felietony

Czas sprawdzić, czy marketing wspiera sprzedaż

Udostępnij
  • biznes
  • Felietony

Czas na audyt! To musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pracować nad strategią komunikacji na 2019 r.

Udostępnij
  • biznes
  • Felietony

5 kroków do skutecznej komunikacji z instalatorami i projektantami [część 2]: pomysły, prototyp i testowanie

Udostępnij
  • biznes
  • Felietony

5 kroków do skutecznej komunikacji z instalatorami i projektantami [część 1]: empatia i diagnoza

Udostępnij
Design/Biznes/Łazienki
  • Strona główna
  • Nasz zespół
  • Polityka prywatności
  • KONTAKT

Wpisz, czego szukasz, i wciśnij Enter.