Wydarzenia w firmie, innowacje wprowadzane z myślą o architektach, współpraca z rynkiem – co było ważne w firmie Geberit? Mówi o tym Beata Szulc, Sales Director – Retail & Showrooms Sales, Geberit Polska.
Sytuacja, która nas spotkała w 2020 roku, wymiernie wpłynęła na szereg działań związanych z naszym życiem codziennym, postrzeganiem świata, ale także na inne niż dotychczas funkcjonowanie w obszarze biznesowym.
Pandemia spowodowała ograniczenie kontaktów osobistych z naszymi klientami, co zdecydowanie zakłóciło prowadzenie codziennego biznesu.
Z drugiej jednak strony utrudnienia te spowodowały, iż planowane na kolejne lata aktywności związane z szeroko pojętą transformacją cyfrową, na wielu polach współpracy z naszymi klientami zostały zaimplementowane w firmie Geberit już w 2020.
Prace nad koncepcją regularnych webinariów produktowych skierowanych do szerokiego grona naszych klientów zostały przyspieszone i już praktycznie na początku pandemii korzystaliśmy z tej formy kontaktu.
To właśnie w 2020 zainaugurowaliśmy profesjonalne studio nagrań w naszej siedzibie w Warszawie. Stało się ono niezwykle istotnym narzędziem w utrzymaniu bliskości z naszymi partnerami handlowymi oraz architektami wnętrz. Z tego specjalistycznego studia nadajemy na żywo webinaria, szkolenia i prezentacje skierowane do architektów wnętrz, projektantów oraz pozostałych partnerów handlowych. Zawsze prowadzą je starannie przygotowani doradcy handlowi ze wsparciem kolegów z działu produktów. Szczególnie dumni jesteśmy z tego, że w 2020 roku ze studia w Warszawie zorganizowaliśmy kilka eventów online, w tym nasze tradycyjne spotkanie świąteczne MeraXmas, w którym na żywo brało udział ponad 120 architektów wnętrz i dziennikarzy branżowych.
W szybkim tempie doprowadziliśmy do ulepszenia wszelkich narzędzi związanych ze stroną internetową, która obecnie zyskała nową strukturę, większą przejrzystość i łatwość w nawigacji. I tu warto wspomnieć, iż na naszej stronie można znaleźć pełną listę asortymentu znajdującego się na ekspozycji w salonie w danej lokalizacji. Dzięki temu ulepszeniu klient dokładnie wie, jaki model produktu może zobaczyć w konkretnym salonie łazienkowym.
Zależy nam na utrzymaniu stałego, regularnego kontaktu z klientami również w tym roku, dlatego skupimy się na tradycyjnych sposobach współpracy, takich jak spotkania i rozmowy telefoniczne. Oczywiście będziemy je uzupełniać komunikacją online. Z tego właśnie powodu będziemy dalej pracować nad utrzymaniem relacji poprzez narzędzia online, takie jak MSTeam czy Zoom.
Otwarcie i aktywnie zachęcamy architektów wnętrz i projektantów do kontaktu z nami, chociażby w ramach naszego comiesięcznego cyklu spotkań CAFE BRYSTOL, ale również poprzez udział w webinariach skierowanych właśnie do architektów wnętrz, skupiając się na produktach i nowościach wprowadzanych do oferty w 2021.
Cały czas chcemy aktywnie wychodzić naprzeciw potrzebom klientów wierząc, że w ten sposób stajemy się dla nich pomocni w rozwiązywaniu ich problemów i przekazywaniu niezbędnej wiedzy produktowej.