Cały czas rośnie zapotrzebowanie klientów na kolory w łazienkach. Ten trend od kilku lat się utrzymuje, a nas motywuje do rozwijania oferty o nowe kolory, które klienci mogą zastosować w swoich wnętrzach – mówi Piotr Wychowaniec, Marketing manager w firmie New Trendy.
Rok 2023 to dla New Trendy okres ważnych inwestycji w najnowocześniejsze technologie oraz rozbudowę parku maszynowego. Na pierwszym etapie wdrożyliśmy do procesu produkcyjnego innowacyjny sposób nakładania powłoki hydrofobowej. Technologia uzyskiwania powłoki Active Shield 2.0 jest całkowicie zautomatyzowana, co eliminuje ewentualne niedoskonałości. Trwałość sięgającą nawet do 10 lat uzyskujemy dzięki systemowi utrwalania powłoki promieniami UV oraz wygrzewania w podczerwieni. Rok 2023 to również zakończenie inwestycji w rozbudowę magazynu surowców, który znacząco zwiększył nasze moce produkcyjne. W obszarze produktów, nasze kabiny z kolekcji New Soleo Copper Brushed zostały zakwalifikowane do ważnego konkursu Dobry Wzór 2023. Mimo niełatwego otoczenia rynkowego, w 2023 roku utrzymywaliśmy tempo i rozwijaliśmy się z korzyścią dla naszych klientów. Tworzymy kabiny prysznicowe, które spełniają najwyższe oczekiwania designerskie i funkcjonalne.
W minionym roku dużym wyzwaniem był brak stabilności na rynku energetycznym. Problemy pojawiały się też w logistyce. Rosnąca inflacja spowodowała również zmiany w zachowaniu konsumentów. Zmniejszyła się liczba inwestycji budowlanych. Planowanie działań operacyjnych tak, aby kompensować te wszystkie problemy wyłącznie w naszym środowisku pracy, było dużym wyzwaniem. Robiliśmy co było w naszej mocy, żeby nasi klienci nie odczuli konsekwencji czynników od nas niezależnych. Po czasie widzimy, że nasza podwyższona czujność i duża elastyczność wewnętrzna oraz współpraca z rynkiem na każdym poziomie, przyniosły w tym aspekcie pozytywny rezultat.
Trudno jednoznacznie powiedzieć, jakie zjawiska miały wpływ na rozwój rynku wyposażenia łazienek w Polsce w zeszłym roku, ale z naszego punktu widzenia, cały czas rośnie zapotrzebowanie klientów na kolory w łazienkach. Ten trend od kilku lat się utrzymuje, a nas motywuje do rozwijania oferty o nowe kolory, które klienci mogą zastosować w swoich wnętrzach. Równolegle widzimy wzrost świadomości klientów w kontekście wyboru produktów jak najwyższej jakości. Obserwujemy tendencję, że na decyzje zakupowe ma wpływ nie tylko cena, ale coraz częściej klienci doceniają wysoką dbałość o detale, przemyślaną funkcjonalność, wsparcie serwisowe czy długoletnią gwarancję.
Rok 2024 rysuje się jako nie gorszy niż poprzedni, a to już dla nas bardzo dobra prognoza. Nie ustajemy w rozwoju firmy i inwestycjach w nowe technologie, wdrażamy nowe kolekcje i warianty kolorystyczne. Mamy liczne plany i co najważniejsze dobre perspektywy na ich realizację.