Marka hansgrohe rozbudowuje swoją ofertę. Teraz oprócz armatury klienci w Polsce mają do dyspozycji niemal całe wyposażenie łazienki od jednego producenta. Ofertę marki tej wiosny poszerzono o umywalki, toalety, meble i lustra zaprezentowane podczas ubiegłorocznego ISH.
Hansgrohe rozbudowując ofertę chce dać klientom pewność, że wszystkie elementy będą stanowić spójną całość.
Jedno jest pewne: łazienka to więcej niż suma jej części. Jeśli wszystkie elementy doskonale ze sobą współgrają, zarówno pod względem technicznym, jak i wizualnym, to stworzą też harmonijną atmosferę wnętrza. Pakiet rozwiązań, które wprowadza na polski rynek tej wiosny hansgrohe, pozwala holistycznie zatroszczyć się o nasz komfort, wygodę i higienę. Wszystkie nowości charakteryzują się ponadczasową estetyką, mnóstwem przemyślanych funkcji i wysokiej jakości materiałami – podkreśla Joanna Tamulska, marketing manager w Hansgrohe Polska.
Hansgrohe troszczy się o przyrodę, dlatego stawia na oszczędne korzystanie z zasobów we wszystkich nowych produktach. Produkty premium w dużej mierze wykonane są z naturalnych i nadających się do recyklingu materiałów.
Drewniane elementy użyte w meblach pochodzą ze zrównoważonej gospodarki leśnej. Dzięki rezygnacji z plastikowych opakowań umywalek, toalet i mebli unika się niepotrzebnych odpadów z tworzyw sztucznych również przy transporcie.
Marka hansgrohe wkrótce udostępni też na swojej stronie Inspirator. To specjalne narzędzie online, dzięki któremu projektanci i klienci mogą znaleźć pomysły i zapoznać się z najróżniejszymi możliwościami aranżacyjnymi.