Targi oficjalnie otworzyli hiszpański Minister Przemysłu, Handlu i Turystyki Reyes Maroto oraz Ximo Puig, prezydent Generalitat Valenciana. Cevisama to, jak mówią jej organizatorzy, wiodąca impreza w branży, a także czwarte najważniejsze targi w Hiszpanii.
W tym roku stoiska zajęły łączną powierzchnię 120 tys. m kw. Targi goszczą aż 793 wystawców, co stanowi wzrost o 10% w stosunku do roku ubiegłego. Spośród nich 251 to zagraniczne marki z 36 krajów. Tegorocznym celem Cevisamy jest wzmocnienie jej międzynarodowego charakteru oraz skupienie się na dziedzinie architektury i wyposażenia wnętrz.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Dzięki wsparciu hiszpańskiego Ministerstwa Gospodarki, w tym roku targi Cevisana odwiedzą najwięksi dystrybutorzy płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek ze Stanów Zjednoczonych. To obecnie drugi, najważniejszy rynek eksportowy hiszpańskich producentów płytek i produktów łazienkowych.
Zapraszamy do śledzenia tego artykułu w ciągu najbliższych dni. Będzie on aktualizowany. Jesteśmy na Cevisamie i bacznie będziemy obserwować płytkarskie i łazienkowe trendy.