Z jakiego powodu zapamiętacie rok 2018 w Maxfliz Wrocław?
Jakub Stróżyński, Dyrektor handlowy, Członek zarządu Maxfliz Wrocław: 2018 rok był najlepszym rokiem w historii Maxfliz Wrocław. Wzmocniliśmy pozycję lidera branży wnętrz na rynku dolnośląskim. Poszerzyliśmy współpracę z architektami wnętrz o kolejne działy. Rozwinęliśmy współpracę z developerami oraz wykonawcami.
Jakie wydarzenia, decyzje, zjawiska były najważniejsze w roku 2018 dla Maxfliz Wrocław?
Zdobycie przez wrocławski salon nagród branżowych było dla nas wielkim wyróżnieniem. Wrocławianie docenili nasz wkład w kreowanie świata wnętrz.
Ważną decyzją było także poszerzenie oferty produktowej w ramach marki własnej. Towary o nietuzinkowym designie i wysokiej jakości, doskonale zostały przyjęte przez naszych klientów. Właśnie w odpowiedzi na ich potrzeby poszerzyliśmy naszą ofertę marek własnych m.in. o: płytki wielkoformatowe, ceramikę sanitarną, materace czy oświetlenie techniczne.
Jakie jedno-dwa słowa określają najlepiej rozwój Państwa firmy w 2018 roku?
Wnętrza to nie tylko łazienki. [śmiech] Maxfliz dzięki swej komplementarnej ofercie, niemal jako jedyny na rynku, jest w stanie zaoferować kompletne wnętrza. Od łazienek przez salony, kuchnie czy sypialnie. Od płytek, po przez meble, oświetlenie, kuchnie czy od 2018 roku tapety, farby i podłogi drewniane.
Z jakimi trudnymi wyzwaniami musieliście się zmierzyć w 2018 roku?
Trudna sytuacja na rynku pracy spowodowała wzrost kosztów pracy, ale także znacznie trudniejsze pozyskiwanie talentów na rynku pracy.
Co było najważniejszym zjawiskiem kształtującym branżę łazienek w Polsce w 2018 roku?
Najważniejszym zjawiskiem kształtującym branże łazienek w Polsce był boom mieszkaniowy. Mieszkania u developerów „schodziły na pniu” czego efektem jest wzmożone zapotrzebowanie ofertę wnętrz. Maxfliz postawił na jakość obsługi, rozumianą jako daleko idącą pomoc w realizacji marzeń o pięknych i funkcjonalnych wnętrzach.
Jaki jeden produkt / nowość wybralibyście jako najważniejszy produkt 2018 roku i dlaczego?
Zdecydowanie grupą produktów, którą należy wyróżnić są płytki wielkoformatowe. Duże formaty płytek ceramicznych – 1×3 m, 1,5×3 m, etc. Dzięki użyciu płytek w wielkich formatach możemy uzyskać efekt jednolitej powierzchni, niemal bez spoinowej, która będą pasować do każdego wnętrza.
Jakie nadzieje i plany wiążecie z nowym rokiem – czego możemy się po Maxfliz w 2019 roku spodziewać?
W 2019 rok będziemy kontynuować wzmacnianie pozycji lidera na rynku. Planujemy w dalszym ciągu kształtować trendy na rynku polskim. Wybieramy się na najważniejsze targi: Cevisama, ISH, The Salone del Mobile Milano, Cersaie czy Canton Fair 2019 r. A wszystko po to aby móc naszym klientom przedstawić światowe trendy wnętrzarskie.