Jako pierwsi mamy możliwość zaprezentowania Państwu programu tegorocznej konferencji organizowanej przez Roberta Sieńko. Szykuje się ogromna dawka profesjonalnej wiedzy.
O poszczególnych wystąpieniach na konferencji „Marketing w branży łazienkowej”, która odbędzie się już 17 października w Hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej, informowaliśmy na bieżąco na naszym portalu. Teraz prezentujemy pełną, godzinową agendę spotkania. Nas również tam nie zabraknie. Po raz kolejny w ramach konferencji będzie można posłuchać wystąpienia Arka Kaczanowskiego. A wszystko rozpocznie się od porannej kawy…
Wszystkich zainteresowanych konferencją zachęcamy do kontaktu z jej organizatorem – Robertem Sieńką (r.sienko@bk.home.pl, tel. 608651588), który udzieli informacji nt. warunków uczestnictwa w spotkaniu.
A program wygląda następująco:
9.00–9.30 zaczyna się rejestracja i będzie serwowana poranna kawa
9.30–11.00 Jak socjal media i marketing internetowy zmieniają aktywną sprzedaż bezpośrednią
11.00–11.30 Jak sprzedawać wyposażenie łazienkowe kobiecie
11.30–11.45 tu czeka nas PRZERWA
11.45–12.45 Śmierć komiwojażera – czy nowoczesny marketing B2B może uratować sprzedawców przed wyginięciem?
12.45–13.30 Jak marketing na LinkedIn może pomóc twojemu działowi sprzedaży?
13.30–14.30 tutaj będzie LUNCH i czas na rozmowy w kuluarach
14.30–15.00 Jak tworzyć content w branży, w której wszystko zostało już powiedziane, pokazane i nagrane: 10 praktycznych metod
15.00–15.30 Co przegapiają działy marketingu, a co widzą dziennikarze?
15.30–15.40 i nim konferencja Marketing w branży łazienkowej 2018 się skończy – tu będzie jeszcze mała PRZERWA
15.40–16.40 Jak trafić do klienta w punkcie sprzedaży? Czyli o nowych i starych metodach „dialogu” z klientami
Patronat nad konferencją “Marketing w branży łazienkowej” objęły: Design/Biznes, Est.Media i Take Me to Design.