Tym razem Marcelin Matusiak opowie o nowych i starych metodach dialogu z klientem.
Marcelina Matusiaka – Strategic Insight Managera GfK Polonia – nie trzeba specjalnie przedstawiać naszej branży. Gość wielu branżowych spotkań i konferencji zawsze przyciąga spore grono zainteresowanych informacjami z rynku wyposażenia łazienek wspartych wynikami profesjonalnych badań.
Tym razem, Marcelin Matusiak będzie mówił o możliwościach, jakie mają producenci i sprzedawcy w budowaniu relacji z klientami.
– Skoro klient pojawił się już w punkcie sprzedaży, to znaczy, że mamy pierwszy sukces ponieważ klient do nas „trafił” – mówi Marcelin Matusiak. – Jednak czy my potrafimy „trafić” do takiego klienta? Dlaczego klienci opuszczają sklep nie realizując zakupów? A jak przyciągnąć tych, którzy jeszcze do nas nie przyszli? Współczesne sieci DIY korzystają z pełnego wachlarza narzędzi „digital” w walce o klienta i jego lojalność. A tak zwany „kanał tradycyjny” pozostaje raczej wierny „analogowym” metodom. Dlaczego tak się dzieje? Czy skala biznesu rzeczywiście determinuje arsenał działań? Czy raczej stare przyzwyczajenia i brak otwartości na nowe rozwiązania?
O tym wszystkim będzie można posłuchać już 17 października podczas konferencji “Marketing w branży łazienkowej” organizowanej przez Roberta Sieńko. Spotkanie tradycyjnie odbędzie się w Hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej. Wśród gości tegorocznej edycji znaleźli się już: Anna Kowalska, która opowie o tym, jak decyzje zakupowe podejmują kobiety, Rahim Blak, specjalista rozwoju biznesu w social mediach oraz Łukasz Kosuniak, manager marketingu B2B.