Robert Sieńko prezentuje kolejnego gościa tegorocznej konferencji „Marketing w branży łazienkowej”. Jest nim Łukasz Kosuniak, specjalista marketingu B2B.
– Współcześni nabywcy biznesowi komunikują się ze sprzedawcami kiedy ponad połowa procesu zakupowego jest już za nimi. To wyraźne zagrożenie dla sprzedaży i ogromna szansa dla nowoczesnego marketingu B2B. To też ostateczny argument za ścisłą integracją działań marketingowo-sprzedażowych i docenienia roli marketingu w procesie sprzedaży – mówi Łukasz Kosuniak.
Na konferencji „Marketing w branży łazienkowej” opowie on właśnie o tym, jak wykorzystać tę szansę z perspektywy marketerów i wzmocnić swoją pozycję dzięki dostarczeniu mierzalnych wyników prosprzedażowych. Łukasz Kosuniak to wieloletni manager marketingu B2B, m.in. w Microsoft i Samsung. W Microsoft rozwijał partnerskie kanały sprzedaży, w Samsung odpowiadał za pierwsze w Polsce wdrożenie systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Obecnie jako współzałożyciel B2B Power Group wspiera organizacje w pozyskiwaniu klientów biznesowych poprzez ścisłą integrację marketingu i sprzedaży oraz wykorzystanie najnowszych metod i narzędzi marketingu cyfrowego.
Przypomnijmy – najbliższa edycja konferencji „Marketing w branży łazienkowej” organizowana przez Roberta Sieńko, odbędzie się 17 października w Hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej. Gościem specjalnym spotkania będzie Rahim Blak, specjalista rozwoju biznesu w social media (więcej: tutaj).