W ramach siedemdziesiątej edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 100 wystawców Warsaw Home 2019 Warsaw Build 2019. Teraz rusza otwarte głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą. Głosowanie kończy się 6 listopada 2019 roku. Laureatów poznamy 7 listopada br.
Święto designu w Polsce za nami
6 października 2019 w podwarszawskim Nadarzynie zakończyła się czwarta edycja Warsaw Home, biznesowych targów wnętrz oraz pierwsza edycja Warsaw Build, targów poświęconych materiałom budowlanym i wykończeniowym. Prawie siedmiuset wystawców (30% spoza Polski) rozlokowanych w pięciu halach o łącznej powierzchni 120 tys. m² (dla porównania powierzchnia Salone del Mobile to 205 tys. m²) i 74 489 odwiedzających w ciągu 4 dni, w tym 64% odwiedzających to goście biznesowi. Wysoki
Portal Exspace.pl i StandOUT. z dumą promują najbardziej spektakularne wystawiennicze scenografie Warsaw Home i Warsaw Build. A jest co promować – stoiska często były dziełami sztuki. Zachwycały gry światłem, kolorem, czy unikatową architekturą – mówi Urszula Kałużna, redaktor naczelna Exspace.pl
Nominowani
W ramach siedemdziesiątej edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 100 wystawców Warsaw Home 2019. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą. Głosowanie kończy się 6 listopada 2019 roku. Laureatów poznamy 7 listopada br.. Laureaci StandOUT. to faworyci publiczności głosującej za pośrednictwem Internetu oraz zwycięzcy prestiżowych Wyróżnień Honorowych nominowani przez Kapitułę Plebiscytu – otrzymają Dyplomy oraz Pakiety Promocyjne o łącznej wartości 17 500,00 PLN za-sponsorowane przez portal Exspace.pl
StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W dotychczasowych sześćdziesięciu siedmiu edycjach StandOUT. oddano ponad 160 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.
Design/Biznes jest patronem medialnym plebiscytu.