Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu łazienki z myślą o konkretnym użytkowniku. Krótki opis użytkownika lub użytkowników, wymagany przy zgłoszeniu, jest bardzo ważnym elementem pracy konkursowej, ponieważ głównym kryterium jej oceny będzie spójność rozwiązań zastosowanych w projekcie z tym właśnie opisem.
– Chcemy wyróżnić wszystkich projektantów, którym uda się te elementy połączyć – mówi Katarzyna Zajchowska z firmy Massi, koordynatorka projektu. – Dlatego każdego autora pracy zakwalifikowanej do konkursu, będziemy promować na naszych stronach oraz w naszych kanałach social media.
Najlepsi mogą liczyć również na atrakcyjne nagrody, a wśród nich – wyjazd do Bolonii na targi CERSAIE 2019.
Konkurs jest elementem szerszego programu dla projektantów i architektów wnętrz organizowanego przez Massi pod hasłem „Łazienka też człowiek”. Jego celem jest ułatwienie projektantom tworzenia spersonalizowanych łazienek, między innymi poprzez doskonalenie tych kompetencji, które pomagają odczytywać często nieuświadomione potrzeby i preferencje klientów, i przenosić je na język aranżacji wnętrz. Obok konkursu i związanych z nim indywidualnych działań promocyjnych przewidziane są także szkolenia warsztatowe oraz specjalne bonusy dla uczestniczących w programie projektantów.