Z jakiego powodu zapamiętacie Państwo 2018 rok w Państwa firmie?
Rebrandingu.
Jakie wydarzenia, decyzje, zjawiska były najważniejsze dla Państwa firmy?
Rebranding, rozwój zespołu, ściślejsza współpraca z naszymi partnerami.
Jakie jedno-dwa słowa określają najlepiej rozwój Państwa firmy w 2018 roku?
Wszechstronny.
Z jakimi trudnymi wyzwaniami musieliście się zmierzyć w 2018 roku?
Związane z rozwojem zmiany w wielu różnych obszarach działalności firmy.
Co było najważniejszym zjawiskiem kształtującym branżę łazienek w Polsce w 2018 roku?
Poszerzanie przez dystrybutorów swoich ofert o marki własne. Rozwój e-commerce. Stawianie przez Massi, a później także inne duże marki, na trend w którym najważniejszy jest nie tyle modny design, czy nowe technologie, a użytkownik.
Jaki jeden produkt / nowość wybralibyście Państwo jako najważniejszy produkt 2018 roku i dlaczego?
Zestawy Massi, które pozwalają w łatwy sposób wyposażyć całą łazienkę, zachowując przy tym spójną stylistykę. Zestawy zostały skomponowane przez projektantów związanych z ASP w Katowicach.
Jakie nadzieje i plany wiążecie z 2019 rokiem – czego możemy się po Was spodziewać?
Dalszego ułatwiania projektantom i inwestorom procesu wyposażania łazienki. Chcemy, żeby dzięki Massi, wyposażanie łazienki kojarzyło się z przyjemnością tworzenia czegoś nowego, pięknego i wyjątkowego – tak wyjątkowego, jak niepowtarzalny jest każdy inwestor i użytkownik łazienki.