Keramag, która należy do Grupy Geberit, zmienia swoją prezentację w internecie. Nowa strona to zapowiedź zmiany w strukturze marek Grupy Geberit.
Keramag i Keramag Design łączą się w jedną wspólną markę Keramag. Rozdzielona zostanie też komunikacja w sieci marek Koło i Keramag, które dotąd w naszym kraju były prezentowane na jednej stronie. Taki rozdział ma służyć dopasowaniu treści do odbiorców. Od 18 grudnia tego roku produkty Keramag znikną ze strony marki Koło i trafią na dedykowaną witrynę.
Keramag i Keramag Design łączą się – więc co znajdziemy na ich stronie?
Na nowej stronie znajdzie się lista salonów, gdzie Keramag jest dostępny, a także katalog produktów, cennik, informacje o atestach i certyfikatach, rysunki techniczne, pliki 2D i 3D. Na stronie mają też pojawiać się materiały poradnikowe, artykuły, wywiady.
Czytaj także: Superbrands 2018. Które łazienkowe marki są na naszym rynku najsilniejsze? Tak, jest w tym gronie Geberit.
Zdjęcie: Geberit/Keramag