Z okazji Świąt Wielkanocy w sklepach Leroy Merlin w całej Polsce zostało zorganizowanych szereg atrakcji, w których wzięło łącznie ponad 1000 dzieci.
Podczas warsztatów najmłodsi mogli nauczyć się nowych technik zdobienia dekoracji świątecznych, poznać polskie tradycje związane ze świętowaniem tych szczególnych dni, a także spróbować swoich sił w specjalnie zorganizowanych na tę okazję konkursach.
– U nas w sklepie na pierwszy rzut poszły zające. Wyobraźnia dzieci nie zna granic, a kicajce wyszły bardzo sympatycznie. Następnie zabraliśmy się za robienie kartek świątecznych i myślę, że nie jedno z nas taką kartkę by chciało otrzymać, gdyż wyszły naprawdę niesamowite. Ostatnim elementem warsztatów było robienie koszyczków na słodycze. Całość zakończyła się szukaniem jajeczek z czekolady w celu zapełnienia koszyczków. Uśmiech, radość i zadowolenie dzieci było bezcenne. Cieszę się, że zorganizowane przez nas warsztaty wielkanocne zostały tak dobrze odebrane i z niecierpliwością czekam na kolejną edycję – mówi Renata Michalska-Urbańska, Doradca ds. Serwisu i Usług w Leroy Merlin Sosnowiec.
Z roku na rok warsztaty tematyczne cieszą się coraz większą popularnością, a wolne miejsca kończą się na długo przed wyznaczonym terminem.
– Dzięki wspólnej pracy udało nam się zorganizować warsztaty wielkanocne, na które przybyła rekordowa liczba 166 dzieci. Taki wynik to największy rekord w historii! Na zajęcia przygotowaliśmy 12 styropianowych jaj o wysokości 1 metra, a dodatkowo każde dziecko otrzymało małe, styropianowe jajko do samodzielnej pracy. Łącznie zużyliśmy 12 litrów kolorowych farb, 166 pędzelków, 150 par nożyczek, kilometr taśmy ozdobnej, 50 rolek bibuły i wiele innych artykułów papierniczych. Jestem pod ogromnym wrażeniem kreatywności zaproszonych dzieci, a także pełnej mobilizacji współpracowników, z którymi wspólnie udało się przygotować tak atrakcyjne zajęcia – mówi Sylwester Kobylt, Kierownik Działu Relacji z Klientami w Leroy Merlin Zgorzelec.
Przygotowane przez najmłodszych dekoracje zagościły na świątecznych stołach, a te większe – malowane wspólne w grupach – cieszą oko klientów na specjalnie przygotowanej wystawie przy wejściu do sklepu.