W ramach projektu prowadzone są dwa rodzaje spotkań: Q&A oraz webinary. Przygotowując się do spotkania w formie Q&A,organizatorzy zbierają w ankiecie pytania dotyczące danego Q&A. Informacja o tym przekazywana jest przez Facebook oraz mailowo. Następnie wybierają najciekawsze zagadnienia, a w czasie godzinnego spotkania na żywo padają konkretne odpowiedzi i porady jak rozwiązać dane problemy. Webinary mają natomiast charakter kursowych spotkań online. To godzina projektowania bez interakcji z prowadzącym, w trakcie której można projektować z prowadzącym lub jedynie go słuchać.
W odpowiedzi na potrzeby
– Wszystkie działania prowadzimy na naszej grupie #UczSięZdalnie, która od kwietnia wypełnia się sukcesywnie projektantami i merytorycznym wsparciem z naszej strony. Publikujemy tam serie Q&A, nowe filmy instruktażowe, materiały edukacyjne i pomocnicze w postaci przystępnych dokumentów. Aktualnie mamy powyżej 500 członków grupy, a zapisy trafiają do nas każdego dnia i to coraz szybciej. Wszystko wskazuje na to, że nasz pomysł na podtrzymanie relacji z projektantami i dostarczenie im wartościowej treści, w czasach w których o spotkanie tak ciężko, po prostu się sprawdził – mówi Justyna Drogowska, Marketing & PR Manager CAD Projekt K&A.
– Cała inicjatywa #UczSięZdalnie miała być po prostu sposobem na utrzymanie bliskich relacji z naszymi klientami w czasie pandemii, a okazała się czymś czego naprawdę potrzebowali – dodaje Olga Filipińska z działu marketingu CAD Projekt K&A. – Zaczęło się niewinnie – dużym zainteresowaniem grupą na Facebooku #UczSięZdalnie i wieloma tematami zgłaszanych przez klientów w ankiecie. Nasi klienci to niezwykle zapracowana grupa i nakłonić ich do wypełnienia ankiety to nie lada sztuka. Tymczasem tu pytania płynęły wartkim nurtem.
Plany na przyszłość
Do tej pory zorganizowano cztery sesje Q&A ze specjalistami CAD Projekt K&A, którzy są na co dzień najbliżej projektantów i architektów wnętrz. Doświadczeni Product Managerowie z działu handlowego CAD Projekt K&A (Marcin Pietrzyk, Anna Spalony i Małgorzata Kubaszewska) dzielili się swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem w ramach konkretnych zagadnień.
– Planujemy kolejne serie Q&A, webinaria i filmy instruktażowe z działem szkoleń oraz parę innych niespodzianek – mówi Justyna Drogowska. – Uczestników serii Q&A z odcinka na odcinek jest coraz więcej. Zazwyczaj możemy liczyć na grupę ok. 100 osób.