Przyszłoroczna, 37. edycja targów Cevisama w Walencji odbędzie się między 28 stycznia a 1 lutego. Organizatorzy już pracują nad kształtem wydarzenia. Jednym z celów jest zwiększenie liczby uczestników – zarówno wystawców jak i zwiedzających – z Polski.
Jednym z głównych celów organizatorów targów Cevisama jest podtrzymanie wzrostu międzynarodowego charakteru wydarzenia. Cevisama coraz śmielej rości sobie prawo do bycia targami sięgającymi poza granice Hiszpanii. Strategia rozwoju obejmuje podtrzymanie lojalności dotychczasowych uczestników i pozyskanie nowych wystawców.
Jako najważniejsze rynki, z których organizatorzy Cevisama 2019 chcieliby zwiększyć liczbę wystawców wymieniane są Włochy, Portugalia, Turcja oraz Polska.
Odrodzenie rynku hiszpańskiego oraz rozwój targów w ostatnich latach w opinii organizatorów sprawia, że wydarzenie w Walencji staje się coraz atrakcyjniejsze dla zagranicznych firm.
Cevisama 2019: więcej atrakcji dla zwiedzających
Trwa też kampania, która ma na celu przyciągnięcie jak największego grona potencjalnych nabywców ze wszystkich stron świata i grup. Na celowniku są przedstawiciele handlu oraz projektanci – dekoratorzy i architekci. Tych ostatnich ma przyciągać bogaty program wydarzeń zarówno na terenie targów jak i w mieście.
Dane z ostatniej edycji targów Cevisama wskazywałyby, że ta strategia się sprawdza. Wydarzenie przyciągnęło 90 572 specjalistów ze 140 krajów, co jest drugim najlepszym wynikiem w historii. Międzynarodowy charakter targów został wyraźnie odzwierciedlony w liczbie zagranicznych nabywców, których było 17 651 – trzeci raz z rzędu targi poprawiają swój rezultat. Ponadto, w odpowiedzi na ciągłe zapotrzebowanie ze strony wystawców, głównie hiszpańskich i włoskich, targi musiały zwiększyć liczbę sal wystawowych z ośmiu do dziesięciu.
Cevisama 2019 na razie przed nami. Zobacz jak było w tym roku
Pozdrowienia z Walencji! Zobacz, co nam wpadło w oko na Cevisama 2018 [fotorelacja]
838 firm z całego świata, w tym 506 hiszpańskich. 36. edycja targów Cevisama w Walencji jest największą od dawna. Wydarzenie trwało od 5 do 9 lutego – a my byliśmy na miejscu i sprawdzaliśmy co proponowali producenci. Dzielimy się z Wami naszymi obserwacjami – najobszerniejsza fotorelacja z wydarzenia tylko u nas.