Prezentacja nowej marki oraz ogłoszenie wyników konkursu “Łazienka z wizją” stały się okazją do spotkania przedstawicieli firmy Elita i współpracujących z nią architektów z całej Polski. Miejscem wydarzenia był zaś imponujący, ponad 700-letni zamek w Gniewie.
Malownicza dolina Wisły, nad którą leży Gniew, prezentowała się wspaniale w promieniach jesiennego słońca. To właśnie tu, 25 października, firma Elita nie tylko postanowiła rozstrzygnąć czwartą już edycję organizowanego przez siebie konkursu “Łazienka z wizją”, ale i zaprezentować zaproszonym gościom swoją nową markę – ElitArt by Elita.
Trendy i nowości Elita
Wcześniej jednak przybyli architekci wzięli udział w części konferencyjnej spotkania. Podczas pierwszej prelekcji pt. Trendy wzornicze 2023 prowadzonej przez Tomka Pietrzaka (Sales and Product Director North & Central Europe) mogli dowiedzieć się na co w najbliższych miesiącach warto postawić w aranżacji wnętrz łazienkowych. Drugi wykład zaprezentowany przez Michała Falkowskiego (Dyrektor Sprzedaży Krajowej) pokazywał natomiast możliwości mebli Elita w zakresie personalizacji oraz ich nową, szeroką paletę kolorystyczną.
Wieczorem goście spotkali się na wernisażu ElitArt. Na dziedzińcu zamkowym królowały dzieła sztuki współpracujących z marką artystów: Agnieszki Czeszejko-Sochackiej (Gruby Czarny Kot) i Przemka Kubickiego (Limbomundi). I właśnie od przedstawienia projektu ElitArt rozpoczęła się ta część spotkania. Jak mówił Tomek Pietrzak, to marka stworzona po to, by promować utalentowanych artystów i zbliżyć markę Elita do środowiska artystycznego. W ramach pierwszego wspólnego projektu twórcy stworzyli sześć autorskich obrazów inspirowanych kolekcjami mebli Elita. Przy okazji można było obejrzeć nowe serie producenta: Legacy, Soho czy Glam dostępne w inspirujących kolorach: różowym, granatowym, zielonym, czarnym.
Znamy zwycięzców IV edycji konkursu “Łazienka z wizją”
Wieczór był także okazją do ogłoszenia wyników tegorocznego konkursu dla projektantów organizowanego przez Elita. Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu projektu łazienki z wykorzystaniem produktów z oferty Elita 2022. W tym roku uczestnicy mogli przygotować swoją pracę przy użyciu dowolnego oprogramowania do tworzenia projektów i wizualizacji.
– Jesteśmy pod wrażeniem nie tylko poziomu zgłoszonych projektów oraz precyzji ich wykonania. Warto bowiem podkreślić, że w tej edycji na konkurs wpłynęło aż 320 pomysłów – mówiła podczas wręczania nagród Joanna Rac-Kiliszewska, Marketing Manager Elita.
Laureatką pierwszego miejsca została Patrycja Bereska (nagroda 6 tys zł). Drugie miejsce zdobyła Marta Mocek (nagroda 3 tys. zł), a trzecie – Aleksandra Mółka (nagroda 2 tys. zł). Gratulujemy!
1 komentarz