PGC Polska Grupa Ceramiczna startuje z nowym projektem. Pod marką BAFO powstają salony łazienkowe, których oferta zostanie stworzona wyłącznie na podstawie produktów dystrybuowanych przez PGC.
Salony BAFO będą charakteryzowały się spójnością i przejrzystością oferty oraz – co za tym idzie – łatwością i szybkością wyboru dla Klienta. Wyselekcjonowana grupa produktów pozwoli na łatwiejsze podejmowanie decyzji zakupowych. Przestrzeń każdego salonu została zaprojektowana tak, by można było czuć się w niej swobodnie i komfortowo. Dzięki nowoczesnemu systemowi ekspozycji i spójności wizerunkowej, Klient nie zgubi się w gąszczu alejek przytłoczony ilością produktów.
Załoga salonu to zespół profesjonalistów, którzy dzięki skoncentrowaniu się na wyselekcjonowanym asortymencie, wyspecjalizowali się w zakresie produktów oferowanych przez PGC. A oferta BAFO jest zgodna z najświeższymi trendami wyposażenia wnętrz, więc Klienci znajdą tu wszystko, co modne i na czasie. Ale BAFO to także poczucie wyjątkowości, ponieważ marki własne PGC dostępne są wyłącznie w salonach partnerskich.
BAFO jest miejscem, które docenią wszyscy ceniący swój czas i komfort zakupów, poszukujący designerskich, ciekawych produktów o wysokiej jakości, charakteryzujących się przystępną ceną.
Pierwszy salon BAFO został otwarty przez firmę TERRANO – jednego z Partnerów PGC. Znaleźć go można w Galerii Wnętrz przy ul. Obornickiej 337 w Poznaniu.
PGC Polska Grupa Ceramiczna
Grupa PGC została założona w marcu 2013 roku z inicjatywy właścicieli jednych z największych firm polskich z branży płytek ceramicznych, ceramiki sanitarnej i armatury. Jest obecnie największą grupą zakupową w Polsce w branży wyposażenia łazienek. Partnerzy Grupy od lat dystrybuują produkty najbardziej prestiżowych fabryk z całego świata – poprzez sieć kilkudziesięciu salonów sprzedaży. Obecnie w skład grupy wchodzi 15 największych firm polskich z branży płytek, ceramiki i armatury.
Zobacz też: PGC obchodzi jubileusz 10. lecia