Najbliższa edycja konferencji odbędzie się 29 października w hotelu Airport Okęcie w Warszawie. Jak co roku, nie zabraknie na niej ciekawych gości i topowych tematów istotnych dla marketerów z branży.
AKTUALIZACJA Tegoroczna edycja Konferencji odbędzie się w formie zdalnej – dla uczestników spotkania dostępna będzie prywatna transmisja ze wszystkich spotkań. Szczegóły – u organizatora.
Program spotkania
10.00 – 11.00 Jak nudny biznes promować w sieci? 5 kroków do kreatywnego marketingu
JAKUB BIEL → Head of Marketing w Green Cell
Popularna plotka, bajka opowiadana dzieciom i skuteczna reklama mają bardzo wiele wspólnego – chcemy je przekazywać dalej. Jak wykorzystać wiedzę o psychologii, socjologii i neurologii, żeby skuteczniej docierać do klientów? Najlepsze akcje marketingowe to takie, które za darmo docierają do milionów ludzi.
11.00 – 11.30 Co zrobić, żeby prawo nie przeszkadzało marketingowi?
TOMASZ PALAK → Autor bloga Nie Tylko Prawo
Wiadomo, prawnicy raczej kojarzą się z utrudnianiem pracy, a zwłaszcza spowalnianiem marketingu i dodatkowymi wydatkami. Co zrobić, żeby jednak działało na naszą korzyść? A może da się też na nim zaoszczędzić?
11.30 – 11.45 KAWA
11.45–12.45 Gdzie szukać potencjałów sprzedażowych w postpandemicznym kanale dystrybucji
MARCELIN MATUSIAK → Strategic Insight Manager GFK Polonia
Najważniejsze decyzje podejmowane obecnie przez firmy są powiązane z obszarem dystrybucji, gdyż właśnie ten obszar odpowiada za efektywne odbudowywanie wyników finansowych w post-pandemicznej rzeczywistości rynkowej. Z tego powodu właśnie poszukamy odpowiedzi w danych rynkowych na najbardziej kluczowe dla branży pytania:
• Jak „kryjecie” rynek (dystrybucję)?
• Gdzie sieć powinna być gęstsza (identyfikacja tzw. „białych plam”)?
• Czy jesteście w punktach o najwyższym potencjale?
• W których punktach sprzedaży intensyfikować swoją obecną aktywność?
• Które nowe punkty sprzedaży pozyskać dla dystrybucji?
12.45 – 13.15 Narzędzia trade marketingu do wykorzystania w prezentacji produktów łazienkowych
ROMAN SZYMCZAK → Ekspert trade marketingu TM 360
• Siła merchandisingu do wykorzystania w ekspozycji.
• Sztuka wyróżniania produktu w miejscu sprzedaży.
• Jak prezentować cenę i wartość produktu zgodnie z technikami pricingowymi.
13.15 – 14.15 LUNCH
14.15 – 14.45 Trade Marketing w czasach e-commerce w tradycyjnym salonie łazienkowym – potrzebny? wskazany? A może zbędny i nieskuteczny?
JAKUB DRABIKOWSKI → Ekspert trade marketingu (Tubądzin, Rovense, Cermag)
Czy w dobie rosnącego e-commerce, nowych technologii, wizualizacji, VR, coraz silniej otaczającej nas cyfrowej rzeczywistości – tradycyjne salony łazienkowe mają jakikolwiek sens? W jaki sposób mogą zatrzymać swoich klientów? Czy Trade Marketing może być pomocny, czy raczej jest gwoździem do trumny? Jakie są źródła sukcesu tych, którzy są liderami rynku? W mojej prezentacji wskażę odpowiedzi na te oraz kilka innych pytań, a także podzielę się swoimi doświadczeniami i zaprezentuję dobre i złe praktyki trade’owe w kanale tradycyjnym na rynku łazienkowym.
14.45 – 15.15 Co dane mówią o strategii promocyjnej sieci względem kategorii łazienkowej?
JULIA PRYZMONT → Business Development and Communication Director HYPERCOM
Jaki nacisk stawiają sieci handlowe na kategorię łazienkową? Przeanalizowaliśmy dla Państwa działalności promocyjną formatu DIY dla wybranych kategorii łazienkowych w latach 2017–2019. Przebadaliśmy gazetki handlowe pod wieloma kątami, aby móc zebra jak największą liczbę insightów. Dodatkowo porównaliśmy rynek DIY w Polsce do sytuacji na Węgrzech oraz w Rumunii, aby zobaczyć, czy łączą je podobne trendy. Podczas prezentacji podzielimy się naszymi wnioskami co do strategii różnych sieci DIY.
15.15 – 15.30 KAWA
15.30 – 16.00 Marka jako towarzysz. Jak budować trwałe relacje z projektantami, architektami wnętrz?
ZUZA DOMINÓW → Specjalista z zakresu komunikacji i marketingu marek wnętrzarskich
Czy pliki „cadowskie”, akcje specjalne, szkolenia i wyjazdy studyjne wystarczą, aby produkty Twojej marki były rekomendowane przez projektantów i architektów wnętrz? A może liczy się tylko prowizja? Porozmawiajmy o wartościach, które są naprawdę ważne.
16.00 – 16.30 Co zamiast… wszystkiego? Jak komunikowały się (i komunikują) marki łazienkowe w czasie epidemii
AREK KACZANOWSKI → Redaktor Design&Biznes
Brak targów, spotkań z projektantami czy nadmiar… internetowych webinarów – pracownicy działów marketingu z rynku wyposażenia wnętrz stanęli przed wyzwaniem komunikacyjnym wymagającym tak, jak nigdy dotąd. Jak sobie poradziliśmy z nowymi wyzwaniami i czego nauczyć nas może obecny kryzys – o tym spróbujemy opowiedzieć w redakcyjnym przeglądzie praktyk i działań podejmowanych przez marki łazienkowe w ostatnich miesiącach.