Producent mebli łazienkowych, firma Deftrans , startuje ze swoją nową stroną internetową, na której zobaczymy także odświeżoną identyfikację wizualną. Zarówno logotyp, jak i witryna powstały w zgodzie z najnowszymi trendami dotyczącymi brandingu i projektowania stron, a także z uwzględnieniem zasad User Experience Design. Strona zyskała nową szatę graficzną i szereg funkcjonalności ułatwiających nawigowanie po niej.
Firma Deftrans to polski producent wysokiej jakości modułowych mebli łazienkowych i kuchennych produkujący dla swoich 3 marek – Defra, NAS i Fig. Firma tworzy meble nie tylko na rynek rodzimy, ale także eksportuje je do ponad 30 krajów na całym świecie. Nowa strona internetowa i logotyp firmy są naturalnym następstwem rozwoju przedsiębiorstwa i wynikają z chęci dopasowania się do oczekiwań swoich odbiorców.
Serwis deftrans.com.pl to podstawowe źródło informacji na temat organizacji. Uproszczone menu zawiera dział związany z historią firmy i jej specjalizacją, działalnością CSR, czy wyróżnikami poszczególnych marek. Dla klientów szczególnie przydatna może okazać się zakładka „filmy instruktażowe”, w której znajdą szereg praktycznych porad dotyczących sprawnego i bezproblemowego montażu swoich mebli. „Kariera” natomiast to miejsce, w którym precyzyjnie opisano wartości firmy, proces rekrutacyjny, a także kluczowe aspekty polityki kadrowej.
Odświeżona strona internetowa stanowi wizytówkę firmy i podkreśla w szczególności jej rodzinny charakter oraz prowadzoną przez Deftrans od lat działalność w postaci Kreatywnego Obiektu Multifunkcyjnego i Społecznej Szkoły Podstawowej im. Astrid Lindgren w Miliczu.
– Nasza nowa strona internetowa i przeprowadzony rebranding Deftrans jest dla nas symbolem nowego etapu życia firmy. Chcemy otwarcie mówić o tym, jak działamy i jakie aktywności podejmujemy jako firma, by promować i rozwijać naszą piękną, ale wciąż niedocenianą krainę – Dolinę Baryczy. Jesteśmy przekonani, że nasza odświeżona witryna to dobry start ku nowej, lepszej komunikacji na temat Deftransu i jej marek, a także promocji naszych działań CSR w regionie – mówi Edyta Defratyka, wiceprezes firmy Deftrans