W naszej corocznej ankiecie zapytaliśmy przedstawicieli branży, jaki był dla nich rok 2019 i jakie mają plany na najbliższe miesiące. Swoimi spostrzeżeniami dzieli się Zdzisław Żukowski z Happy House, dystrybutora na Polskę Bio Bidet USA oraz USPA EUROPE.
Co ważnego wydarzyło się w firmie w 2019 roku, jaki on był z biznesowego punktu widzenia i rozwoju?
Rok 2019 był kolejnym okresem, w którym sprzedaż automatycznych toalet myjących zarówno naszej głównej marki BioBidet (USA) jak i USPA Europe nadal wzrastała. Po 11 latach naszej działalności mamy już stałe grono użytkowników, którzy generują nam kolejne zamówienia, co świadczy o wysokiej jakości oferowanych toalet myjących jak i zadowoleniu ich użytkowników. W 2019 poszerzyliśmy ofertę firmy o kolejne dwa modele toalet myjących: USPA 6635 oraz USPA 7000 R. Oba za zdalnymi pilotami i nowoczesnym designie. Poszerzyliśmy również współpracę z odbiorcami instytucjonalnymi oraz hurtowniami wyposażenia wnętrz. W 2019 jako jedna z nielicznych firm dystrybucyjnych segmentu toalet myjących uruchomiliśmy pierwszą kampanię promocyjną w telewizji.
Co uważacie za najważniejsze wyzwanie dla Was w 2020 roku?
Kontynuację działań promocyjnych wspierających markę BioBidet i USPA w Polsce oraz poszerzenie oferty o produkty premium. W tym roku będziemy mieli przyjemność wprowadzić na nasz rynek pełnej toalety myjącej HYGEA – to kompaktowe rozwiązanie z rewolucyjną technologią i ofertą której brakuje na rynku. Co ciekawe, Hygea będzie dostępna w 4-ch różnych kolorach.
Jaka nowość rynkowa była najważniejszą premierą 2019 roku?
USPA 6635 DESIGN od dna premiery w 2019 zdobył już bardzo duże grono użytkowników. Oferuje pełny zakres funkcji higienicznych łącznie z opcją dla dzieci, suszenie, zdalne sterowanie z pamięcią ustawień użytkowników i nocne eleganckie podświetlenie LED.