W naszej corocznej ankiecie zapytaliśmy przedstawicieli branży, jaki był dla nich rok 2019 i jakie mają plany na najbliższe miesiące. Swoimi spostrzeżeniami dzieli się Przemysław Okoń, Sales Manager w FM Mattsson Mora Group Danmark ApS, właściela marki Damixa.
Co ważnego wydarzyło się w Waszej firmie w 2019 roku, jaki on był z biznesowego punktu widzenia i rozwoju?
Dla FM Mattsson Mora Group Danmark rok 2019 w Polsce był rokiem przełomowym. Firma zdecydowała się podjąć bezpośrednie działania handlowe na rynku polskim poprzez zatrudnienie dwóch Sales Managerów i budowę własnej sieci dystrybucji produktów, w oparciu o wybrane salony łazienkowe.
Co uważacie za najważniejsze wyzwanie dla Was w 2020 roku?
Najważniejszym wyzwaniem jakie planujemy na 2020 rok będzie dotarcie z naszymi bateriami do świadomości szerokiego grona odbiorców. Głównie mam tu na myśli architektów i projektantów wnętrz. Stąd obecność naszych reprezentantów na targach 4 Design Days w Katowicach i planowana ekspozycja na Targach Warsaw Build 2020.
Jakie zjawiska najmocniej wpływały na rozwój rynku wyposażenia łazienek w Polsce w 2019 roku?
Polski rynek łazienek ewoluuje, konsumenci są coraz bardziej świadomi, w związku z tym szukają produktów nie tylko atrakcyjnych cenowo ale także wzorniczo i dobrych jakościowo.