W naszej corocznej ankiecie zapytaliśmy przedstawicieli branży, jaki był dla nich rok 2019 i jakie mają plany na najbliższe miesiące. Swoimi spostrzeżeniami dzieli się Aleksandra Nowocień-Żukowska, Kierownik Działu Marketingu w firmie New Trendy .
Co ważnego wydarzyło się w Waszej firmie w 2019 roku, jaki on był z biznesowego punktu widzenia i rozwoju?
2019 rok był istotny dla naszej spółki zarówno pod względem inwestycyjnym, jak i biznesowym. Uruchomiliśmy nowoczesne centrum logistyczne wyposażone w dedykowane systemy zarządzania dostosowane do potrzeb działalności spółki. Nowy obiekt, oraz jego zaplecze technologiczne, znacząco wpływa na ergonomię logistyki całego przedsiębiorstwa, a tym samym usprawnia realizację zamówień.
Pod względem biznesowym istotna była dla nas także obecność na pięciu wydarzeniach wystawienniczych. Markę New Trendy promowaliśmy zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Podczas targów ISH we Frankfurcie, na których gościliśmy kolejny raz, odbyła się premiera kolekcji Eventa. Przy jej powstawaniu, po raz pierwszy, współpracowaliśmy z projektantem. Targi Mosbuild były natomiast naszym debiutem na rosyjskim rynku wystawienniczym.
Co uważacie za najważniejsze wyzwanie dla Was w 2020 roku?
Najważniejszym wyzwaniem na ten rok jest personalizacja naszych produktów. Wdrażamy rozwiązania technologiczne, które pozwalają optymalnie dopasować detale, kolor oraz kształt produktu do nawet najbardziej wymagających stref prysznica. Dzięki temu klienci będą mieli szeroki zakres modyfikacji finalnego produktu. Rozwój działu zamówień na wymiar to jeden z kluczowych planów rozwojowych naszej spółki na 2020 rok.
Jakie zjawiska najmocniej wpływały na rozwój rynku wyposażenia łazienek w Polsce w 2019 roku?
Niewątpliwie jest to wspomniana już personalizacja, która coraz mocniej wpływa na kierunek, w jakim podąża branża wyposażenia łazienek.
Jaka nowość rynkowa była Waszą najważniejszą premierą 2019 roku?
Ważną momentem w 2019 roku była premiera kolekcji Eventa, którą stworzyliśmy we współpracy z projektantem, Łukaszem Paszkowskim. Produkty tej linii są odpowiedzią na potrzeby klientów, poszukujących elegancji i nowoczesnego designu. Oprócz walorów estetycznych, równie ważne są dla nas aspekty użytkowe. Dlatego kolekcję Eventa stworzyliśmy z możliwością konfiguracji wymiarowej. Oprócz tego posiada kilka rozwiązań technicznych, ułatwiających jej użytkowanie.