Konferencja Marketing w branży łazienkowej to stały punkt w kalendarzu wszystkich zainteresowanych nowinkami na temat prowadzenia działań marketingowych w firmach z branży łazienek. Tegoroczna edycja odbędzie się 29 października w Airport Hotel Okęcie w Warszawie. Przypominamy agendę najbliższego spotkania.
Zainteresowanych konferencją zachęcamy do kontaktu z jej organizatorem – Robertem Sieńko (r.sienko@bk.home.pl, tel. 608651588), który udzieli informacji nt. warunków uczestnictwa w spotkaniu.
10.00–10.40 Czy wiesz, co o Twoich klientach mówią Twoje dane?
Janina Bąk, autorka bloga Janinadaily.com, opowie o o najczęstszych błędach w interpretacji danych i wnioskowaniu, a także przedstawi praktyczne rozwiązania i narzędzia, które pozwolą ich uniknąć.
10.40–11.40 Sprzedawaj obrazem… i nie tylko! Czyli słów kilka o mocy Instagrama w branży łazienkowej
Dagmara Pakulska będzie mówiła o tym, że współczesny klient przede wszystkim konsumuje oczami. Spójna identyfikacja wizualna i znajomość narzędzi pozwolą Ci przyciągnąć go do Twojej firmy.
11.40–11.55 PRZERWA
11.55–12.25 Wirtualna rzeczywistość jako narzędzie marketingowe dla branży łazienkowej
Marcin Pietrzyk z CAD Projekt K&A przedstawi obecny, klasyczny schemat sprzedaży i główne problemy w kontakcie z klientem. Wskaże także szczególne zalety stosowania VR we wsparciu sprzedaży.
12.25–12.55 Ile umywalek sprzedasz newsletterem? O tym, jak mądrze wykorzystać e-mail marketing w branży łazienkowej
Filip Kłodawski będzie mówił o tym, że wprawdzie nie wszyscy mogą sprzedawać dzięki mailingom, ale nikt nie powinien rezygnować z komunikacji ze swoim klientem.
12.55–13.25 YouTube, influencer marketing, gaming – nieoczywiste (choć potwornie skuteczne!) kanały komunikacji w branży łazienkowej
Kamil Bolek z LifeTube przedstawi, jaki potencjał kryje się w influencer marketingu oraz jak efektywnie sprzedawać na YouTube. Odpowie na pytanie dlaczego gaming nazywany jest błękitnym oceanem dla marek oraz jak skutecznie wykorzystywać nowe kanały komunikacji
marketingowej w branży łazienkowej.
13.25–14.25 LUNCH
14.25–15.25 SmartHome – szansa dla rozwoju sektora łazienkowego, czy nieosiągalna mrzonka
Marcelin Matusiak z GfK Polonia będzie mówił o tym, czym jest SmartHome w percepcji polskiego konsumenta i gdzie są wyrysowane granice pomiędzy poszczególnymi generacjami SmartHome. Opowie także o tym, jakie zastosowania w łazienkach mogą mieć poszczególne generacje SmartHome.
15.25–15.35 PRZERWA
15.35–16.05 Targowe know-how. Czyli co zrobić, by zapamiętano Was i Wasze stoisko
Arek Kaczanowski z Design/Biznes poprowadzi Was przez ISH, Cersaie, Cevisamę, Instalacje, Warsaw Home… I zapyta, czy w swoich pomysłach wystawienniczych branża łazienkowa nadąża za tym, czego potrzebują zwiedzający?
16.05–16.45 LinkedIn – zaprzepaszczone szanse na marketing B2B w branży łazienkowej
Robert Sieńko zadebiutuje na konferencji w roli prelegenta. Będzie mówił o tym, jak wykorzystać fakt, że moda na komunikację za pomocą LinkedIn dopiero się w naszym kraju rozkręca.
Patronat nad konferencją Marketing w branży łazienkowej objął Design/Biznes.