Jednym z ważniejszych tematów magazynu są oczywiście Targi Grupy SBS. Targi po raz pierwszy w historii gościły Ogólnopolskie Stowarzyszenie Firm Instalacyjnych i Serwisowych, które przez dwa dni prezentowało ideę, dla której powstało, a także wręczyło nagrody w ramach 1. edycji plebiscytu Polecane Przez Polskich Instalatorów. Kolejnym bardzo ważnym wydarzeniem, które może zmienić wiele w naszej branży, była Konwencja,ZHI. W tym kontekście Dominika Ciurzyńska zaprosiła do rozmowy Tomasza Boruca – Dyrektora Zarządzającego ZHI.
Znajdziecie też Państwo kontynuację rozmowy z poprzedniego wydania. Z Mariuszem Prokopczukiem, który prowadził tegoroczną edycję Akademii Efektywnej sprzedaży SBS, Domika rozmawiała o tym jak utrzymać motywację, która często wzrasta po szkoleniach i niestety równie szybko znika. Ekspert podpowiada też, jak radzić sobie z adwersarzem, który posiada większe umiejętności w zakresie perswazji i negocjacji od nas.
Przy tym wydaniu zaprezentowano też nieco mniej znaną firmę, jaką jest współpracujący z SBS od ponad dwóch lat Wobet‑Hydret. W rozmowie z Mateuszem Zamojskim poruszany jest temat targów branżowych, sposobów promocji marki, jak również wszechogarniającego trendu EKO. Oprócz branżowych rozmów, mamy także dla Państwa dwa bardzo interesujące artykuły eksperckie. Andrzej Maciejewski przeanalizował dla nas postawę lidera i jego postrzeganie przez otoczenie. Kiedy już poczujecie się rasowymi przywódcami – sięgnijcie po artykuł Mariusza Prokopczuka o tym, jak szybko i sprawnie wyrekrutować osoby do swojego zespołu poprzez Facebooka.