Firma Onninen obsługuje firmy z różnych segmentów, zarówno drobnych instalatorów jak i wielkie zakłady przemysłowe.
To dzięki temu wieloletniemu doświadczeniu wiemy, jak różne są potrzeby klientów. Dotyczy to zarówno oferty produktowej i usługowej, jak i preferencji w zakresie kanałów sprzedaży oraz standardów obsługi. Spersonalizowane kanały sprzedaży pozwolą na kreowanie doświadczeń klienta w jego segmencie. Wyrazem tej strategii jest zmiana organizacyjna, jaka właśnie ma miejsce w naszej firmie – czytamy w komunikacie firmy.
Nowa struktura organizacyjna powstała w oparciu o wydzielenie wyspecjalizowanych zespołów, które w zindywidualizowany sposób zajmą się klientami z różnych segmentów. Rozwijana będzie też oferta produktowa i usługowa dopasowana segmentowo. Nowa struktura bazuje na różnicowaniu kanałów sprzedaży oraz wdrożeniu nowych standardów obsługi Klienta. Zmiany przeprowadzono w założeniu o elastyczną politykę cenową i wdrożenie nowych narzędzi dystrybucji.
Dedykowana oferta będzie przeznaczona dla instalatorów, budownictwa i infrastruktury, przemysłu i redystrybucji.
Kluczowy będzie rozwój kanałów sprzedaży, w tym dynamicznie modernizowana sieć sprzedaży Express, e-commerce, czy wreszcie Centrum Obsługi Klienta – zdradzają władze Onninen.
Wyrazem powyższych zmian, które weszły w życie w styczniu 2019, jest objęcie stanowisk Kierowników Sprzedaży odpowiedzialnych za regiony – w ramach poszczególnych segmentów i kanałów – przez dotychczasowych Kierowników oddziałów.
Szczegóły personalne zmian można poznać na stronie www sieci Onninen.
źródło: Onninen