Z jakiego powodu zapamiętacie 2018 rok w Waszej firmie?
Ewa Ziemann–Starczewska, Marketing Manager w firmie Invena: Przede wszystkim ze względu na proces digitalizacji. Niezwykle ważny był dla nas projekt uruchomienia własnego kanału e-commerce oraz aplikacji w programie lojalnościowym dla instalatorów.
Jakie jedno-dwa słowa określają najlepiej rozwój firmy w 2018 roku?
Dynamicznie i elastycznie.
Z jakimi trudnymi wyzwaniami musieliście się zmierzyć w 2018 roku?
Choć rok 2018 był bardzo dobry dla branży budowlanej i sanitarnej, to jednak wciąż mierzymy się z nie zawsze stabilną sytuacją na rynku globalnym. Ten aspekt ma też ogromne znaczenie dla rozwoju eksportu.
Co było najważniejszym zjawiskiem kształtującym branżę łazienek w Polsce w 2018 roku?
Na pewno jest to mocny trend proekologiczny. Nasza marka, jak i kilka innych, mocno stawia na promocję zachowań i produktów, które wspierają troskę o środowisko naturalne. Myślę, że ten trend będzie jeszcze silniejszy w 2019 roku.
Jaki jeden swój produkt / nowość wybralibyście jako najważniejszy produkt 2018 roku i dlaczego?
Byłyby to baterie kuchenne Invena Magnetic / Terra, w których zastosowaliśmy innowacyjne mocowanie wylewki na magnes. To przekłada się na wyraźny komfort użytkowników. Do tego dochodzi design zgodny z aktualnymi trendami oraz paleta kolorów pozwalająca na dopasowanie produktu do wybranego wykończenia kuchni.
Jakie nadzieje i plany wiążecie z 2019 rokiem – czego możemy się po Was spodziewać?
Na pewno optymistycznie patrzymy na 2019 rok. Wszystkie analizy wskazują na dalszy rozwój rynku. Zależy nam na kontynuowaniu rozszerzania asortymentu w zakresie ceramiki oraz armatury łazienkowej i kuchennej. Mogę zdradzić, że szykujemy kolejne nowości w 2019.