12 kwietnia w Warszawie został uroczyście otwarty nowy salon Ceramiki Paradyż. Powstał na wzór prawdziwego mieszkania, by za sprawą aranżacji łazienki, kuchni czy przedpokoju inspirować do tworzenia tych przestrzeni we własnym domu.
W salonie o powierzchni 400 m2 (po 200 m2 na parter i piętro) znajdują się 22 aranżacje wyłącznie kolekcji Ceramiki Paradyż. To pierwsze takie miejsce na mapie stolicy.
Dolna część salonu pełni głównie funkcję sprzedażową, z kolei na piętrze część ekspozycji została zaprezentowana w formie mieszkania wraz z kuchnią, by odwiedzający mogli zobaczyć gotowe pomysły na urządzenie wnętrza, a w przerwie odpocząć i napić się kawy – zupełnie jak w domu.
Obie kondygnacje różnią się od siebie charakterem. Parter to klasyczna elegancja, na piętrze natomiast styl nabiera dyskretnego i ciepłego klimatu. W salonie zostały wyeksponowane najnowsze kolekcje płytek Ceramiki Paradyż, które na bieżąco będą uzupełniane o nowe produkty.
Dostarczyć inspiracje
Ideą powstania nowego salonu sprzedaży jest przede wszystkim dostarczanie Klientom i Partnerom firmy ciekawych inspiracji w zakresie urządzania wnętrz. Właśnie dlatego ekspozycje produktów to gotowe aranżacje konkretnych miejsc i pomieszczeń w domu, takich jak łazienka, czy kuchnia.
Drugim, ważnym aspektem funkcjonalności salonu jest również współpraca firmy z architektami i projektantami. To właśnie z myślą o nich w salonie powstało miejsce do pracy oraz sala konferencyjna, w której mogą się spotkać z Klientami, pozostając w bezpośrednim sąsiedztwie produktów.
Komfort pracy
Specjalnie dla nich w nowym salonie powstało miejsce umożliwiające spotkania z klientami. Przeszklona sala konferencyjna na piętrze salonu stanowi odosobnione, ciche pomieszczenie, w którym w spokoju można przeanalizować wybór obejrzanych kolekcji. W razie wątpliwości aranżacje są na tyle blisko, by w każdej chwili móc do nich wrócić.
Tuż obok sali spotkań znajduje się kącik zabaw dla dzieci, aby rodzice w trakcie zakupów lub spotkania z architektem mogli zapewnić im zajęcie. W sąsiedztwie sali urządzono również pomieszczenie kuchenne, które z jednej strony służy za ekspozycję kolekcji płytek kuchennych, zaś z drugiej pełni funkcje kafeterii, by odwiedzający salon mogli w przerwie odpocząć i napić się kawy.
– Mamy świadomość jak ważne jest by oferować Klientom nie tylko świetnej jakości produkty, ale również pomysł na ich wykorzystanie. Ta myśl przede wszystkim przyświecała nam podczas budowy i aranżowania salonu sprzedaży w Warszawie. W efekcie stworzyliśmy miejsce, które doskonale realizuje dwa ważne cele biznesowe firmy. Z jednej strony wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów, dając im rozwiązania w zakresie urządzania wnętrz, z drugiej odpowiadamy na potrzeby projektantów i architektów, którym oferujemy wygodne miejsce do pracy i spotkań – mówi dr inż. Anna Tępińska-Marcinek, wiceprezes Ceramiki Paradyż.
Nowy salon Ceramiki Paradyż w Warszawie znajduje się przy ulicy Bartyckiej 24/26 i powstał przy współpracy z firmą Arcer. Za jego projekt odpowiadał zespół w składzie: Piotr Kucharski, Edward Bugaj, Klaudia Wychowałek i Monika Rabiej. Pracę zespołu projektowego koordynowała Agnieszka Biernat.
Uroczyste otwarcie salonu odbyło się 12 kwietnia br. w formule „parapetówki”z udziałem mediów, architektów i projektantów oraz przedstawicieli firmy Ceramika Paradyż i jej partnerów biznesowych.
Zobacz też: Michał Drożdż dyrektorem ds. strategii produktowej Ceramiki Paradyż