W ubiegłym roku zanotowaliśmy 30% wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zasługą tego na pewno jest praca całego naszego zespołu, promocja firmy, poszerzenie oferty o kolekcję inwestycyjną oraz wprowadzenie nowych technologicznych rozwiązań – zdradza Michał Paszkowski z firmy Steinberg.
Arkadiusz Kaczanowski, Design/Biznes: Jakie wydarzenia w ostatnim czasie były kluczowe dla Waszej marki?
Michał Paszkowski, manager ds. sprzedaży i marketingu na Polskę w firmie Steinberg: Targi ISH we Frankfurcie, to dla nas zawsze najważniejsze wydarzenie. Tak było i w roku ubiegłym. Największe wydarzenie w naszej branży, dużo odwiedzających, goście z Polski i świata. We Frankfurcie prezentujemy nasze nowe kolekcje. Niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem było wprowadzenie kolekcji 260. Kolekcja ta została doskonale przyjęta przez naszych Klientów oraz Partnerów Biznesowych. Została także uhonorowana nagrodą Plus X Award. Zebraliśmy bardzo dobre opinie na temat tej serii na targach we Frankfurcie. Wszystko to sprawiło, że kolekcja 260 Steinberg to najlepszy launch produktu ze wszystkich do tej pory wprowadzonych kolekcji.
Jak oceniasz ubiegły rok w stosunku do jeszcze wcześniejszego okresu?
2017 zakończyliśmy z 30% wzrostem w porównaniu do roku poprzedniego. Zasługą tego na pewno jest praca całego naszego zespołu, promocja firmy, poszerzenie oferty o kolekcję inwestycyjną oraz wprowadzenie nowych technologicznych rozwiązań.
Jakie elementy kształtowały więc rynek w roku czasie Waszym zdaniem?
Z pewnością trend na mieszkania pod wynajem i ruch na rynku inwestycyjnym. Doskonale wpisaliśmy się w ten trend z naszymi kolekcjami inwestycyjnymi Triple One i Triple Two. To nasz kolejny sukces 2017 roku.
Co szykujecie na ten rok?
Za pomocą naszych nowych kolekcji inwestycyjnych chcemy wzmocnić naszą pozycję na rynku inwestycyjnym głównie w sektorze hotelowym. Oprócz tego nowe ekskluzywne rozwiązania tj. iFlow czy Pushtronic na pewno otworzą przed nami nowe możliwości.
Michał Paszkowski: Zauważyliśmy trend idący w kierunku stref wellness w łazienkach.
M.in. bardziej rozbudowane deszczownice z różnymi strumieniami i ten trend chcemy rozwijać przy użyciu nowych rozwiązań przez nas oferowanych.
Jakie więc najciekawsze nowości macie na ten rok w planach?
Nasza wyjątkowa nowość to iFlow – wyższy komfort użytkowania baterii prysznicowych, precyzyjny dotykowy panel, z cyfrowym wyświetlaczem w nowoczesnej stylistyce. Wierzymy, że nasi Klienci i partnerzy Biznesowi nie pozostaną obojętni.
Dziękuję za rozmowę.