Swoim klientom oferujemy nie tylko szeroką gamę produktów standardowych ale także produkty tworzone na wymiar – mówi Aleksandra Nowocień-Żukowska, Kierownik Działu Marketingu w firmie New Trendy. Nam opowiada o planach na ten rok oraz strategii rozwoju firmy.
– Jakie było najważniejsze wydarzenia w firmie New Trendy w 2017 roku?
Aleksandra Nowocień-Żukowska, New Trendy: Niezaprzeczalnie najważniejszym wydarzeniem był nasz udany debiut na najważniejszych europejskich targach branżowych ISH we Frankfurcie. W ten symboliczny sposób otworzyliśmy kolejny rozdział naszej działalności, stawiając przed firmą nowe wyzwania rozwoju na rynkach zagranicznych.
Działania jakie podejmowaliśmy w 2017 roku skupiały się przede wszystkim na umacnianiu pozycji rynkowej New Trendy. Stąd nasza wzmożona obecność na wydarzeniach branżowych krajowych jak również zagranicznych. Obecność na imprezach targowych, rozwój portfolio pod kątem produktów adresujących potrzeby naszych klientów, a także ekspansja na nowe rynki są celami, które zamierzymy realizować również w nadchodzących latach.
– Jak w takim razie oceniacie rok 2017 w stosunku do poprzedniego?
New Trendy ma za sobą kolejny udany rok. Rok niezwykle dynamiczny, który obfitował w wiele istotnych wydarzeń branżowych m.in targi ISH we Frankfurcie. Nasza firma skoncentrowała się na długofalowym rozwoju i budowie silnej marki New Trendy co przyniosło zakładane wyniki.
Rok 2017 zakończyliśmy z sukcesem, realizując założone cele sprzedażowe, czyli dwucyfrowy wzrostu sprzedaży wartościowej. Złożyło się na to wiele czynników, zarówno zewnętrznych jak hossa na rynku mieszkaniowym, jak i tych, wynikających z dokładnie przemyślanych działań marketingowych i sprzedażowych. Wprowadziliśmy szereg nowości, które spotkały się z uznaniem konsumentów i umocniły naszą pozycję rynkową.
Nasze plany na rok 2018 są równie ambitne. Szykujemy wiele nowości i interesujących propozycji, które wpiszą się idealnie w panujące na rynku trendy.
– Jakie wobec tego plany macie na 2018 rok?
Wszystko wskazuje na to, że rodzimy rynek budowlany pozostanie również na wyraźnej ścieżce wzrostowej w latach 2018-2020. Prognozy dla rynku budownictwa na rok 2018 są więc bardzo obiecujące. To niewątpliwie będzie sprzyjać naszej sprzedaży.
Ale rozwój naszej firmy jest podyktowany nie tylko czynnikami rynkowymi ale także rosnącą atrakcyjnością produktów New Trendy.
Nasza sprzedaż kabin prysznicowych rośnie z roku na rok.
Potwierdzeniem tego faktu są przyznawane naszej firmie rok rocznie Gazele biznesu (nagrody dla najdynamiczniej rozwijających się firm) czy też prestiżowy tytuł Diament Forbesa 2017. Chcemy w roku 2018 utrzymać tą dynamikę i wierzymy, że zagwarantuje nam to stworzeniu kompleksowej i atrakcyjnej oferty dla konsumentów. Planujemy nadal rozwijać portfolio produktów, wprowadzając na rynek nowości, nad którymi cały czas pracujemy.
– Najważniejszym trendem w obszarze produktów do łazienek w 2018 roku będzie…?
Dzisiaj konsumenci najwyżej cenią doświadczonych i innowacyjnych producentów będących ekspertami w swoich dziedzinach. Tych którzy posiadają swoje know-how i chcą się nim dzielić. Poszukują spersonalizowanych produktów które zapewnią im oczekiwany komfort użytkowy i idealnie wpiszą we wnętrze. Taka idea –efektywnego wykorzystania przestrzeni łazienkowej, doskonale koresponduje z filozofią działania naszej marki New Trendy. Swoim klientom oferujemy nie tylko szeroką gamę produktów standardowych ale także produkty tworzone na wymiar. Wiemy, że w przypadku kabiny prysznicowej każdy detal jest ważny dlatego nasz klient może skomponować swój produkt w najdrobniejszych szczegółach.
New Trendy: podążać za trendami
– Najciekawsza nowość w ofercie i dlaczego jest to ważne dla Państwa rozwiązanie?
Ten rok upłynie dla nas pod hasłem „Odkryj urok czerni”. Do swojej oferty z początkiem marca wprowadzamy bowiem kolekcję kabin walk in z czarnymi detalami. New Modus Black to szeroka oferta modeli, która pozwala na skomponowanie produktu według własnych oczekiwań. Dodatkowo kolekcja z czarnym wykończeniem będzie również dostępna w opcji na wymiar, a swój debiut będzie miała na tegorocznej edycji targów w Katowicach.
Głównym składnikiem sukcesów New Trendy w 2018 roku będzie więc sukcesywny rozwój portfolio zgodny w aktualnymi trendami. Wierzymy, że tegoroczne premiery zostaną znakomicie przyjęte przez rynek.
– Dziękuję za rozmowę.
Rozmawiał Arkadiusz Kaczanowski.