Organizatorzy hiszpańskich targów branży płytek ceramicznych, kamienia naturalnego i wyposażenia łazienek przygotowują się do edycji w 2024 roku. Na cztery miesiące przed kolejną edycją targów zajęte zostało już 80% powierzchni wystawienniczej.
W 2024 r. Cevisama skończy 40 lat i w tygodniu od 24 lutego do 1 marca będzie świętować w Feria Valencia. Na ponad cztery miesiące przed otwarciem targi sprzedały już 80% dostępnej powierzchni stoisk.
„Reakcja branży na obchody 40 – lecia Cevisamy jest niesamowita” – mówi Carmen Álvarez, dyrektor wydarzeni w Feria Valencia . „Liczby odzwierciedlają ogromne zainteresowanie udziałem w Cevisamie, zarówno w tradycyjnej przestrzeni wystawienniczej, jak i w nowych formatach, które wprowadzamy” – dodaje Álvarez, odnosząc się do przestrzeni The New Architectonics poświęconej budownictwu uprzemysłowionemu.
Na targach Cevisama zaprezentowana zostanie szeroka gama produktów i trendów z zakresu płytek ceramicznych, kamienia naturalnego i wyposażenia łazienek. Targi zgromadzą także profesjonalistów i wiodące firmy w branży.
Álvarez dodaje, że marketing targów „robi ogromne postępy – prawie 100% wystawców wraca na wydarzenie” i że znaczenie targów Cevisama w kalendarzu międzynarodowych targów jest „faktem”. „To niezrównana okazja do zbadania możliwości biznesowych i skonsolidowania relacji handlowych w dynamicznym otoczeniu, które stale się zmienia” – twierdzi, ujawniając, że takie marki jak Vives, Ape Grupo, Keraben, Aparici, Peronda, Roca Cerámica, Realonda, Visobath i Fila będą na CVSM 2024.
Warto podkreślić, że Cevisama 2024 będzie wyjątkową edycją tych targów, gdyż wydarzenie będzie obchodzić swoje 40- lecie. Organizatorzy Cevisama 2024 szykują w zanadrzu kilka niespodzianek.