Cevisama zaprezentowała główne cele na nadchodzącą edycję (24-28 lutego 2025 r.) targów. Feria Valencia i ASCER celują w ściągnięcie największych kupców.
2 lipca w siedzibie stowarzyszenia branżowego ASCER Cevisama zaprezentowała elementy stanowiące podstawę nadchodzącej edycji targów, która potrwa od 24. od 28. lutego przyszłego roku w Feria Valencia.
Program dla kupujących
Jednym z elementów, który wzbudził największe zainteresowanie, było przedstawienie głównych założeń Programu Buyer na nadchodzącą edycję, który jest wspierany również przez takie podmioty jak IVACE+I Internacional oraz sama Feria Valencia. W związku z tym oczekuje się, że łączna wartość inwestycji w hiszpańską i międzynarodową część programu przekroczy milion euro, co czyni ją jedną z najbardziej ambitnych inwestycji Cevisamy, mającą na celu przyciągnięcie na wydarzenie profesjonalistów o największej sile nabywczej.
Organizatorom zależy, by Cevisama nadal przyciągała uwagę na rynku międzynarodowym. Warto pamiętać, że podczas ostatniej edycji targów aż 28% z 70 000 odwiedzających stanowili zagraniczni, z których wielu przyjechało w ramach programu guest buyer.
Jeśli chodzi o rok 2025, celem jest, aby odwiedzili go wszyscy najpotężniejsi i najbardziej wpływowi hiszpańscy i międzynarodowi dystrybutorzy i specjaliści, zwłaszcza ci z krajów, które są szczególnymi rynkami docelowymi dla płytek i łazienek “made in Spain” – zasadniczo ze Stanów Zjednoczonych, które pozostają strategicznie ważne dla Cevisama. Oprócz Stanów Zjednoczonych program będzie również skierowany na takie rynki, jak Francja, Portugalia, Niemcy, Wielka Brytania, Holandia, Maroko i Belgia.
Hiszpańscy dystrybutorzy będą głównym celem
Cevisama wesprze również swoją hiszpańską kampanię rekrutacyjną wśród nabywców , ze szczególnym uwzględnieniem grup detalicznych i zakupowych. Na kolejnej edycji targów Cevisama ma być większa obecność rynku hiszpańskiego i z tą myślą targi wynegocjowały specjalne stawki w hotelach, zniżki na transport, transfery i bezpłatne miejsca parkingowe.
Targi będą również prowadzone w ramach specjalnego programu dla głównych grup handlowych i zakupowych w Hiszpanii, które będą mogły bezpłatnie korzystać z zakwaterowania w hotelach. Program może również zostać rozszerzony o wiodących projektantów (architektów, budowniczych i projektantów wnętrz).
Wsparcie ze strony wystawców
Cevisama wykorzysta własne bazy danych hiszpańskich i międzynarodowych nabywców, aby dostarczyć powyższe, ale sami wystawcy również będą zaangażowani. Tak jest zresztą od kilku lat, ale w odpowiedzi na własną prośbę, w 2025 roku większą rolę odegrają wystawcy – czytamy w komunikacie targów. Oznacza to, że wystawcy będą mogli zaprosić swoich klientów bezpośrednio, w ramach programu dla kupujących gości.