Na targach ISH we Frankfurcie nad Menem, wśród największych firm z całego świata, swoje stoisko zaprezentowała polska marka Devo, pokazując najlepsze kolekcje mebli łazienkowych.
Za sprawą niebanalnej konstrukcji, stoisko marki Devo w hali 3.0 było widoczne już z daleka. Przyciągające wzrok niewielkie kwadraty ze sklejki, ponawlekane na żyłki, lewitowały nad przestrzenią. To właśnie sklejka była motywem przewodnim i zarazem tłem dla ekspozycji mebli. Wykonana z niej podłoga i ściany doskonale korespondowały z filozofią firmy, stawiającej na naturalne materiały i zrównoważony rozwój, a także podkreślały niebanalność prezentowanych kolekcji.
Na stoisku Devo zaprezentowano aż dziewięć serii mebli łazienkowych. Wśród nich wpisująca się w aktualne trendy Gloria 2.0 z ryflowanym frontem i zaobleniami nawiązującymi do stylu art déco. Ta zaprojektowana przez Grynasz Studio kolekcja wyprzedziła obecną modę, bo na naszym rynku dostępna jest już od ponad dwóch lat.
Niewątpliwym faworytem od tego duetu projektantów okazała się również kolekcja mebli Mood, która została doceniona i nagrodzona w konkursach z dziedziny designu – Dobry Wzór 2020 oraz Must Have Łódź Festival 2021. Modułowa seria zaprezentowana w kolorze butelkowej zieleni ze złotymi dodatkami oraz olejowanym blatem wykonanym z naturalnego drewna dębowego zdecydowanie wyróżniała się na tle mebli prezentowanych na innych stoiskach. Szczególnie doceniana była przez Włochów i Hiszpanów, którzy z chęcią zamawiali kolekcje do swoich showroomów.
Wśród prezentowanych kolekcji projektu Grynasz Studio, znalazły się również wielokrotnie nagradzana – w tym tytułem Red Dot 2020 – kolekcja Oval oraz kolekcja Sonet. Kolekcja Oval, to dobrze wyważona mieszanka stylu skandynawskiego i loftowego. Przykuwa uwagę subtelnymi opływowymi kształtami i metalowymi wykończeniami połączonymi z naturalnym olejowanym drewnem w postaci blatów, frontów oraz półek mebli.
Marka Devo pokazała również kolekcje, które wyszły spod ręki Krzysztofa Chróścielewskiego: Cristal 2.0 w pudrowo – różowym, wiosennym wydaniu oraz loftową kolekcję Lotos. Zachwyt wzbudzała także seria Modus, wykonana z naturalnego drewna dębowego. Zwiedzający z przyjemnością i podziwem dotykali mebli wykonanych z naturalnego materiału, zachwalając ich unikatowość. Goście targów docenili również kolekcję o giętej linii Vena Arte 2.0. oraz prostą kolekcję Fifa projektu Studio Devo.
Prezentacja kolekcji mebli łazienkowych podczas ISH we Frankfurcie nad Menem była dla marki Devo potwierdzeniem, że podjęte działania biznesowe i współpraca z projektantami, były krokiem w dobrym kierunku. Stoisko było przemyślane, nowatorskie i wyróżniało się na tle konkurencji. Miłe komentarze i zachwyty zainspirowały firmę do dalszych działań i rozwoju portfolio.