Nowe biuro sprzedaży Bouygues Immobilier Polska zaprojektowane i wykończone zostało przez Pracownię Architektury Wnętrz Deer Design. Głównym celem było stworzenie atrakcyjnej, wyróżniającej się powierzchni, którą docenią klienci dewelopera. Zadanie nie było łatwe m.in. ze względu na klasyfikację budynku do grupy A oraz certyfikat ekologiczny LEED® Gold. Jednak efekt przerósł oczekiwania, o czym świadczy też czarno-biała łazienka.
Warszawskie RONDO 1 to jeden z najbardziej prestiżowych adresów w biznesowym centrum stolicy. To właśnie tam swoją nową siedzibę, w tym nowe biuro sprzedaży, ulokował deweloper Bouygues Immobilier Polska. Zaprojektowanie i wykończenie głównego biura sprzedaży powierzyło Pauli Amonowicz z zespołu Deer Design. Relacjonując przebieg prac architektka przyznaje, że trudnością zarówno na etapie projektu, jak i realizacji była m.in. historia samej powierzchni, na której wcześniej mieścił się lokal gastronomiczny. Należało więc dokonać wydzielenia docelowych pomieszczeń biurowych oraz uporządkowania i dostosowania instalacji. Dodatkowym wyzwaniem było sprostanie wymaganiom klasyfikacji wysokiego budynku Rondo ONZ 1 do grupy A oraz certyfikacji LEED® Gold. Finalnie, powstało wyjątkowe biuro sprzedaży – dowód na głębokie rozumienie potrzeb inwestora po stronie zespołu projektowego.
Czytaj także: Segregacja odpadów kluczowa dla ochrony środowiska. Kaldewei wspiera projekt WWF
„W zaprojektowanej przez nas przestrzeni udało się osiągnąć efekt nowoczesnej przytulności. Obserwujemy, że klienci są po wejściu do tego wnętrza, mile zaskoczeni jego klimatem. Przekraczają próg ogromnego biurowca, a wchodzą do miejsca z niemal domową atmosferą, gdzie w wygodnym fotelu i przy dobrej kawie mogą porozmawiać o swoim nowym mieszkaniu. W biurze sprzedaży widoczne są najnowsze trendy wnętrzarskie, ale wszystkie zostały zaimplementowane tak, by przede wszystkim spełniać założenia funkcjonalne projektu”, podkreśla architektka Paula Amonowicz.
Układ biura sprzedaży opiera się na systemie otwartym. Ma wydzielone pomieszczenia pokoju kredytowego, czarno-białej łazienki i zaplecza socjalnego. Zastosowanie paneli ażurowych i tekstylnych zasłon dyskretnie oddziela od siebie użytkowników poszczególnych miejsc usytuowanych na open space.
Czarno-biała łazienka w koncepcie kolorystycznym wnętrz
Założenia kolorystyczne projektu biura opierają się głównie na czterech kolorach: bieli, szarości, pastelowym błękicie i czerni. Te kolory odnajdziemy także w czarno-białej łazience. Dobór barw oczywiście nie jest przypadkowy. Poza aspektami psychologicznymi wpływającymi na samopoczucie przebywających tu klientów i doradców, są to kolory wpisujące się w trendy wyróżniane przez Panton Colour Institute i nawiązujące do identyfikacji wizualnej marki Bouygues Immobilier Polska. Aranżację przełamują metalowe dekoracje w kolorze czarnym oraz listwami i bordiurami. Te ostatnie dodają całości charakteru i graficzności. Obok dekorów ażurowych, akcentami dekoracyjnymi w tych wnętrzach są przede wszystkim oświetlenie i roślinność. Uwagę zwraca także elegancka toaleta z efektowną, wolnostojącą umywalką.
„Cieszymy się, że wspólnie z Deer Design udało nam się stworzyć miejsce o wyjątkowym designie, a przy tym przyjazne dla naszych pracowników i klientów. Wysoki standard wykończenia tej przestrzeni sprawia, że jest ona naszą znakomitą wizytówką. Zapraszamy do odwiedzania nas pod adresem Rondo ONZ 1 w Warszawie!” – mówi Małgorzata Maziarz, manager sprzedaży Bouygues Immobilier Polska.