Sprawdziła się nasza prognoza, przewidywania i plany, a także wizja zbudowania sklepu opartego na treściach i portalu wnętrzarskim, który będzie sprzedawał i będzie robił to skutecznie. Rośniemy cały czas, dynamicznie dokładając często 100% z miesiąca na miesiąc.- mówi Adam Ptasiński, Prezes Zarządu w Synage Sp. z o.o. i zdradza jak firma oraz portal Domni.pl radzą sobie w ostatnim czasie.
Samo uruchomienie projektu to 2018 rok, ale są pewne kroki milowe, które wyznaczają etapy naszej pracy. Marzec 2019 roku to uruchomienie portalu i start od zera. Wytężona praca całego zespołu, etap intensywnego tworzenia treści, niepewność i ekscytacja, burze mózgów, projektowanie, zmiany i obserwowanie jak nasz dzieciak rośnie.
Styczeń 2020 to już uruchomienie e-commerce i pierwsze pojedyncze zamówienia… a było ich 4. Czyli każde wpadające zamówienie było świętem.
Marzec 2020 przychodzi pandemia i lockdown… dla nas to dodatkowy booster. Jesteśmy żywym przykładem jak takie zdarzenia i okoliczności zmieniają biznes, jak jedni tracą, a drudzy zyskują. Dla nas przyśpieszenie, które dostaliśmy od kwietnia 2020 jest niesamowite. Nagle z tych kilku zamówień miesięcznie zrobiło się 126 w kwietniu.
Oczywiście sama pandemia to tylko jeden z czynników, który na to wpłyną, znacznie większy ma to, że stworzyliśmy dobry projekt.
To praca całego zespołu i każdy ma tu swoją cegiełkę, z której budujemy Domni. To 71 tys. opublikowanych zdjęć i wizualizacji, ponad 500 artykułów i poradników, 32 tys. dodanych produktów, to pozycjonowanie i linkbuilding. To prowadzi do 1,5 mln wyświetleń, a także i co najważniejsze do średnio ponad 1000 zamówień miesięcznie.
W samej skali sprzedaży oznacza to, że w naszym wiodącym asortymencie, czyli w płytkach ceramicznych mamy już prawie 20% udziału w sprzedaży detalicznej naszej całej organizacji handlowej Refleksu (a więc całej sieci salonów BLU, których dziś jest 58 w całej Polsce) i jesteśmy w niej największym salonem łazienkowym… choć wirtualnym.
Można by rzec: od zera do bohatera. Co ważne przy tym, nie jesteśmy konkurencją i salonom przy tym „naszym internecie” wcale nie spada, a wręcz nadal dynamicznie rośnie.
Sprawdziła się nasza prognoza, przewidywania i plany, a także wizja zbudowania sklepu opartego na kontencie i portalu wnętrzarskim, który będzie sprzedawał i będzie robił to skutecznie. Rośniemy cały czas dynamicznie dokładając często 100% z miesiąca na miesiąc. Wystarczy powiedzieć, że rok 2021 zakończyliśmy na poziomie 400% wzrostu do roku poprzedniego.
Te dwa ostatnie lata to także sporo wiedzy, analiz i danych. Nie zatrzymujemy się i przemy dalej. Dziś pracuje przy projekcie już 17 osób. W tym miesiącu do naszego zespołu dołączyło znane nazwisko w branży wnętrzarskiej – Zuzanna Dominów jako Kierownik Działu Marketingu – witamy na pokładzie!
Nie wiemy, co nam przyniesie przyszłość, ale wiem, że z takim zespołem zajdziemy daleko.