Po kilku miesiącach wytężonej pracy, BLU czyli największa w Polsce sieć salonów łazienkowych, informuje, że uruchomiła zupełnie nowy portal. Nowa strona www nareszcie odpowiada pozycji lidera rynku łazienkowego w Polsce.
Poza zupełnie nową szatą graficzną, która wprowadza sieć salonów łazienkowych w XXI wiek portal oferuje szereg nowych funkcjonalności:
I. Możliwość rezerwacji towarów online z odbiorem w salonie, a co za tym idzie prezentacja stanów magazynu centralnego oraz aktualnych cen na stronie.
II. Pełna baza produktów (wciąż rozbudowywana, aktualnie sięga ok 50% oferty dostępnej w salonach) w nowej architekturze menu wraz z ponad 250 filtrami pozwalającymi sprawnie przeszukiwać bazę:
- Od płytek do wnętrz (podłogi, ściany, uniwersalne) , przez płytki do ogrodu, na taras. Mozaika, dekory, listwy oraz akcesoria montażowe.
- Baterie: umywalkowe, wannowe, bidetowe.
- Umywalki: blatowe, wolnostojące, ścienne i inne.
- Wanny: wolnostojące, do zabudowy.
- Prysznice: kabiny, ścianki walk-in, armatura.
- Brodziki: w dowolnym kształcie, kolorze i rozmiarze.
- Meble łazienkowe: słupki, szafki dolne i szafki górne.
- WC, bidety i stelaże.
- Zlewy i baterie kuchenne
- Grzejniki, ogrzewanie podłogowe.
III. Dział inspiracje, gdzie można zobaczyć gotowe projekty łazienki oraz aranżacje łazienek. Dział inspiracje to już blisko 10.000 wizualizacji projektów z produktami dostępnymi w sieci BLU. Przeszukiwać inspiracje można także po tagach takich jak: umywalka nablatowa, marmur, kamień, kolor szary, wanna wolnostojąca. W końcu podstawowy podział inspiracji został wykonany według aktualnie obowiązujących stylów wzorniczych.
IV. Dział porady, gdzie można poznać najnowsze merytoryczne wypowiedzi zespołu BLU na temat aktualnych trendów w branży łazienkowej oraz dowiedzieć się jak właściwie dobrać produkt do swojego mieszkania, a także jak prawidłowo ocenić swoje potrzeby.
V. Dział promocje, gdzie sieć BLU oferuje aktualną przeceny z gazetek z możliwością rezerwacji w dowolnym salonie BLU.
VI. Outlet – miejsce przecen indywidualnych każdego z blisko 60 salonów w Polsce. Końcówki kolekcji, produkty poekspozycyjne, uszkodzone w transporcie, bez opakowania w znacząco obniżonych cenach – nawet 40% taniej niż najtańsze oferty na rynku.
VII. Projektuj z nami (funkcjonalności w rozwoju) – miejsce, gdzie można umówić się z projektantem lub samodzielnie zaprojektować swoją łazienkę oraz inne pomieszczenia.
VIII. Nasze salony – zakładka, w której można sprawdzić adres, godziny pracy a także skorzystać z map Google aby dojechać do salonu. W wersji mobilnej strona automatycznie włącza aplikację Google Mapy.
IX. Usługi – dział, który prezentuje kompletny zakres usług w salonach BLU – od projektowania i wizualizacji przez formy zakupów aż po najlepszą specjalistyczną obsługę.
X. Prezentacja katalogów marek własnych – Azario, Vijo oraz IÖ.
XI. Konfigurator kabin prysznicowych IÖ.
XII. Nowe konto Klienta, które pozwala opiniować produkty i zarządzać historią swoich rezerwacji w portalu blu.com.pl
Partnerem publikacji są
1 komentarz
Rezerwacja – ok, fajnie… ale jak złożyć zamówienie z dostawą?
Comments are closed.