Miniony rok przyniósł polskiej marce Deante wiele sukcesów. Nowe produkty, jubileusz 30-lecia firmy, prestiżowe nagrody i najlepsze w historii wyniki. W roku 2021 Deante koncentruje się na potrzebach i oczekiwaniach klientów na różnych etapach procesu zakupowego. Firma stawia na budowanie silnych relacji z konsumentami, projektantami oraz partnerami handlowymi – mówi Wiktor Kołysko, Kierownik Działu Marketingu Deante.
Produkt i inspiracja
Planowanie i tworzenie nowych produktów opieramy na zdobytej odpowiednio wcześniej wiedzy i nadchodzących trendach wnętrzarskich. Każdy z produktów opracowujemy z myślą o czterech filarach marki: jakości, designie, komforcie użytkowania i filozofii ProEco. Chcemy, aby każdy Klient mógł w portfolio znaleźć nie tylko inspirację, ale przede wszystkim produkt, który w 100% spełni jego oczekiwania – podkreśla Anna Owczarek, kierownik działu Zarządzania Produktem w Deante. Strategia działań firmy Deante na rok 2021 obejmuje nie tylko zróżnicowaną ofertę produktową, ale również transparentość obsługi Klienta i ścisłą współpracę na każdym etapie styku Klienta z marką.
Podążając za trendami
Zdaniem wiodących producentów z branży wnętrzarskiej najbliższa przyszłość maluje się w naturalnych barwach ziemi, dlatego tuż przed końcem 2020 roku Deante rozszerzyło doskonale znaną i lubianą serię armatury Arnika o nowy wariant wykończeniowy – Titanium. To obłędne połączenie szarości, grafitu i delikatnego odcienia brązu doskonale współgra z aranżacjami łazienek, w których pierwsze skrzypce grają właśnie ziemiste barwy.
Podążając za trendami
Mówiąc o trendach 2020 nie sposób nie wspomnieć o hitach Deante tego sezonu, czyli kolorowej armaturze, konsoli łazienkowej z kamiennym blatem Terrazzo oraz innowacyjnych, ułatwiających codzienne funkcjonowanie rozwiązaniach łazienkowych.
Niewątpliwie ubiegły rok w naszej firmie należał do kolorów. W 2020 w armaturze królowały wykończenia nero, bianco i titanium. Pierwsze z nich zachwyciło głęboką, matową czernią, która znakomicie odnalazła się w surowych wnętrzach typu loft. W kontrze do ciemnej, eleganckiej czerni znalazła się matowa biel. To właśnie ten wariant dołączył do biżuteryjnej kolekcji Hiacynt, uzupełnionej o wygodne modele podtynkowe. Titanium zaś połączyło odcienie bardzo ciemnej szarości, czerni oraz brązu. To kolor, o który rozszerzyła się minimalistyczna, inspirowana duńską filozofią hygge, kolekcja Arnika.
Inspirowane naturą wnętrza są obecnie na topie i nic nie wskazuje na to, by coś miało się w tym względzie zmienić, dlatego rok 2021 Deante otwiera nową kolekcją łazienkową – Correo. W jej skład wchodzą granitowe umywalki i brodziki zaprojektowane przez Katarzynę Łogwinienko, które dostępne są w aż trzech rodzajach wykończeń: szary metalik, antracyt titanium i nero. Kolekcję uzupełnia także modułowa, stalowa konsola łazienkowa stanowiąca doskonałą alternatywę dla tradycyjnej szafki łazienkowej – jej współautorem z Katarzyną Łogwinienko jest Michał Łój. Przewodnią cechą produktów granitowych są symetryczne linie ułatwiające spływanie wody oraz subtelny i minimalistyczny design. Zaproszony do wnętrza granit nie narzuca się i nie odciąga uwagi od innych elementów wnętrza. Correo to przemyślany design, dokładne wykonanie i elegancki efekt końcowy. Mnogość możliwości personalizacji kolorów, wzorów i wariantów zestawienia poszczególnych elementów daje niemal nieograniczony potencjał przy aranżacji wystroju łazienki.
W przypadku trendów wnętrzarskich zmienia się wiele – tak w kwestii całych pomieszczeń, jak i designu samych produktów, ale mimo coraz większej odwagi w projektowaniu łazienek, jedno pozostaje niezmienne – olśniewająca chromowana armatura. Dla miłośników jasnych łazienek Deante przygotowało kolekcję Agawa. Zdaniem projektantki – Marii Warenik, przedmioty codziennego użytku, jak armatura, powinny być estetyczne, dawać zadowolenie i cieszyć swoim wyglądem, ale przede wszystkim powinny być wygodne i intuicyjne w obsłudze. Każda z baterii oraz deszczownia zostały zaprojektowane w oparciu o klasyczną, minimalistyczną bryłę, przełamaną subtelnym designem. To właśnie on sprawia, że cala kolekcja ma w sobie mnóstwo polotu i przyciąga jak magnes.
Klasycznym chromom w 2021 roku towarzyszyć będą szlachetne kolory. Na salony wkraczają bowiem ciekawe wariacje miedzi, mosiądzu oraz różne odmiany złota. Polska marka Deante zaprezentuje armaturę w nowym, luksusowym wykończeniu lśniącego złota, uzupełniając tym samym ofertę kolekcji Arnika o dodatkowy wariant kolorystyczny – Gold. Zadbaliśmy o to, by nowoczesną armaturę w nowym odcieniu dopełniły pasujące do niej syfony dekoracyjne, uchwyty wraz z słuchawkami oraz inne akcesoria łazienkowe, które zachwycą nawet najbardziej wymagających Klientów.
Najnowsze propozycje Deante wyróżniają się nie tylko doskonałym wzornictwem, ale również rozwiązaniami ekologicznymi. Od pewnego czasu popularnością cieszą się innowacyjne modele wyposażone w ograniczające przepływ wody aeratory oraz baterie sensorowe, zaprojektowane z myślą o zastosowaniu nie tylko w obiektach użyteczności publicznej i na inwestycjach, ale również w domach prywatnych i mieszkaniach. Zgodnie z tym trendem, dobrze już znana kolekcja Hiacynt zostanie rozszerzona o bezdotykowe baterie w nowym wariancie wykończeniowym – czarny mat. Baterie są stylowe, higieniczne i oszczędne. Pozwalają uniknąć dotykania ich powierzchni dłońmi oraz znacząco wpływają domowy budżet.
Ludzie Deante
Król granit
Kuchnia jest jednym z najintensywniej użytkowanych pomieszczeń w każdym domu, dlatego tak ważną rolę odgrywa zarówno ergonomia, jak i solidność materiałów. Sposobem na uniwersalność i praktyczność jest niewątpliwie zlewozmywak granitowy. Deante od lat konsekwentnie poszerza ofertę kuchenną o nowe, wygodne modele, a także rozmiary czy warianty wykończeniowe. W roku 2021 idziemy o krok dalej i wszystkim naszym granitowym zlewozmywakom przedłużamy gwarancję aż do 19 lat! Chcemy tym samym podkreślić bezkompromisową jakość naszych produktów oraz ich długowieczność – dodaje Wiktor Kołysko, kierownik działu Marketingu Deante.
Trendy w aranżacji łazienek lub kuchni mają wiele wspólnego z modą. Choćby dlatego, że co jakiś czas do łask w obu przypadkach wraca klasyka. Wszystko wskazuje na to, że w tym roku architekci znów chętnie sięgną po dobrze już znany wzór jodły w swoich projektach. Sposobów na jego wprowadzenie jest wiele – można go zastosować zarówno na ścianach, jak i na podłogach. Marka Deante zaś wykorzystała motyw jodełki na swoich najnowszych zlewozmywakach granitowych z kolekcji Magnetic. Delikatnie zarysowany wzór na ociekaczu doskonale koresponduje z masywną bryłą granitu dostępną w aż czterech wykończeniach do wyboru: grafit metalik, nero, antracyt oraz szary metalik. Opcjonalnie zlewozmywak można uzupełnić o stalowe organizery kuchenne takie jak reling na ściereczkę, uchwyt na gąbkę, czy wygodne koszyki na sztućce lub warzywa.
Filozofia ProEco
Koniec 2020 roku przyniósł także ważne zmiany dotyczące ekologii. Wprowadzenie nowych opakowań, w których maksymalnie ograniczono plastik i jego pochodne czy rozszerzenia oferty produktów ProEco to ważny i potrzebny krok w stronę odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju. Chcemy dalej podążać tą drogą i promować produkty wykonane z organicznych i długowiecznych materiałów lub wyposażone w funkcjonalności oszczędzające wodę. Takie małe kroki mogą dać wielki efekt .
Jednym z celów marki jest także zacieśnienie współpracy między Deante a środowiskiem architektów i projektantów wnętrz. Wzmocnimy komunikację i dostarczymy jeszcze więcej wspaniałych wizualizacji i pomysłów – zapowiada Wiktor Kołysko.