Wydarzenia w firmie, innowacje wprowadzane z myślą o architektach, współpraca z rynkiem – co było ważne w Schedpol? Mówi o tym Piotr Fuhrmann, Marketing Product Manager w Schedpol.
Jakie najważniejsze wydarzenia miały miejsce w Waszej firmie w 2020 roku oraz co ważnego powinno się wydarzyć/co planujecie na rok 2021?
2020 rok był dla nas rokiem zmian, nie tylko tych spowodowanych pandemią, ale także wynikających z naszego nieustającego rozwoju. Wprowadziliśmy szereg nowych standardów bezpieczeństwa dla pracowników i gości, m.in. dzięki znacznej rozbudowie wewnętrznej, w tym uruchomieniu nowego biurowca. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu naszego „zaplecza” umożliwiliśmy kontynuację pracy fabryki, płynną realizację zamówień oraz dalszy nasz rozwój. Ponadto rok 2020 był obfity w przygotowania do wprowadzania na rynek serii nowości produktowych i innych ciekawych rozwiązań, które znacząco poszerzą naszą dotychczasową ofertę. 2021 rok natomiast to nasz rok Jubileuszowy. 40-lecie istnienia firmy Schedpol będziemy świętować na wiele sposobów – także rozpieszczając naszych klientów i oferując im cały czas nowe, zaawansowane technologiczne rozwiązania sanitarne.
Jakie nowe usługi/rozwiązania/premiery/działania z myślą o architektach i projektantach wprowadziliście w 2020 roku? Czy planujecie coś nowego z myślą o tej grupie na 2021 rok?
2020 rok stał u nas pod znakiem wprowadzania nowości, które z pewnością znalazły swoich fanów wśród architektów i projektantów. Stawialiśmy wtedy na powierzchnie brodzików imitujące kamień, a także na niezwykle wąskie, a co za tym idzie również minimalistyczne odpływy liniowe. Rok 2021 otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju i współpracy z naszymi klientami. Poza kilkoma nowymi, bardzo ciekawymi seriami brodzików stworzonymi w technologiach Stabilsound® i Stabilsound Plus® o bogatych wariantach rozmiarowych i kolorystycznych, wdrażamy także czarne odpływy liniowe oraz gotowe koncepty aranżacji stref prysznicowych, ułatwiających szybką metamorfozę łazienki np. bezinwazyjne dla ścian pod kątem montażu zastąpienie wanny prysznicem (systemy ścianek prysznicowych). To niezwykle proste w montażu, spójne kolorystycznie i stylistycznie z ofertą brodzików rozwiązanie z pewnością rozwinie możliwości aranżacyjne nowoczesnych łazienek. Architekci poszukujący rozwiązań niestandardowych także znajdą coś dla siebie wśród wzbogaconej oferty brodzików o nowych wymiarach. Nie zapomnieliśmy również o wielbicielach kąpieli. Do naszych ofert trafi kilka nowych modeli wanien jedno- i dwuosobowych. Oczywiście wszystkie nasze nowe produkty będą automatycznie aktualizowanie w bazie modeli 3D.
Co Waszym zdaniem jest kluczowe, jeśli idzie o współpracę na linii producent/marka – salon łazienek/wnętrz w ostatnim okresie naznaczonym pandemicznymi ograniczeniami i zmianami?
Na pierwszym miejscu, bez wahania wskazujemy dostępność produktu, czyli odpowiedni zapas magazynowy po stronie producenta. Dzięki temu możemy sprawnie realizować zamówienia, co doceniają nie tylko nasi partnerzy, ale także klienci indywidualni, do których finalnie trafia nasz produkt. Niezwykle ważna jest również dobra i sprawna komunikacja na linii producent – marka lub producent – salon łazienek. Dzięki komunikowaniu się zdalnie możemy zachować wypracowane przez lata relacje z naszymi klientami i kontynuować prowadzenia szkoleń, prezentacji naszych produktów oraz koordynować bieżącą współpracę. To bardzo ważne, by zapewnić maksimum bezpieczeństwa dla pracowników naszych oraz tych pracujących w salonach łazienkowych. Bieżące wsłuchiwanie się w potrzeby naszych klientów oraz reagowanie na pojawiające się trendy to kluczowe elementy współpracy. Dzięki bieżącej komunikacji i obecności u naszych Klientów zarówno bezpośredniej jak i zdalnej jesteśmy w stanie w trybie niezmiennym rozwijać naszą wspólną działalność, dostarczając naszym klientom tyle uwagi i zainteresowania, ile potrzebują.