Targi imm w Kolonii odbędą sie w formule hybrydowej, Organizatorzy pracują nad rozwiązaniami, które pozwolą zapełnić hale i zrealizować targi w zapowiadanym terminie.
„We make it happen” to hasło Koelnmesse, które przyświeca imm cologne w styczniu 2021 r. Cel jest jeden: targi mają się odbyć. W ścisłej współpracy z radą doradczą i biorąc pod uwagę bieżący rozwój pandemii w Europie i Niemczech Koelnmesse zdecydowało pod koniec października, że imm cologne 2021 zostanie zrealizowane jako edycja specjalna iw formie hybrydowej. Targi odbędą się w dniach 20-23 stycznia jako wydarzenie czterodniowe. W 2021 roku nie odbędzie się LivingKitchen, które ma być wkomponowane w wydarzenie specjalne w innym terminie.
Nasz cel jest jasno określony: sprawić by imm cologne odbyło się w styczniu. Dzięki kompaktowej sekcji wystawienniczej wzbogaconej o możliwości jakie dają narzędzia cyfrowe i prezentacje, chcemy dostarczyć branży meblarskiej ważnych impulsów na nowy rok – mówi Oliver Frese, dyrektor operacyjny Koelnmesse.
Dzięki bogatemu pakietowi higieniczno-ochronnemu wystawcy i zwiedzający będą mogli bezpiecznie poruszać się po terenach targowych i skoncentrować się na prowadzeniu interesów. Naszym wystawcom oferujemy również specjalnie dostosowane do indywidualnych potrzeb i innowacyjne rozwiązania w zakresie budowy stoisk, które umożliwiają efektywny i inspirujący udział w targach – dodaje Matthias Pollmann, wiceprezes Koelnmesse.
Z hal na cały świat
Zespół Matthiasa Pollmanna i Claire Steinbrück wraz z dyrektorem kreatywnym imm cologne, Dickiem Spierenburgiem, opracowali różne koncepcje budowy stoisk i formaty wydarzeń oraz dopasowali je tak, by spełniały kryteria obecnych ograniczeń. Nowe koncepcje stoisk mają dać młodym firmom możliwość zaplanowania swojego udziału w targach, prezentacji i pokazania się z różnorodnym asortymentem. Mniejsze powierzchnie i otwarta konstrukcja stoisk mają pozwolić na ograniczenie personelu i dać niższe koszty udziału. Marki mogą też prezentować się indywidualnie.
Dzięki nowej platformie imm@home targi poszerzają możliwości biznesowe wystawców, mają też dać szansę na dotarcie do szerokiego spektrum odwiedzających, którzy nie będą mogli dotrzeć do Kolonii z powodu pandemii. Dzięki temu hybrydowemu podejściu specjalna edycja imm cologne wyposażona będzie w dodatkowe możliwości interakcji. W imm@home można nawiązać wirtualne kontakty branżowe. Oprócz tego firmy mają możliwość wirtualnej prezentacji swoich produktów w sesjach online. Organizatorzy chcą by imm@home oferowało rzeczywiste możliwości nawiązywania kontaktów, bezpośredniego dialogu i działań podejmowanych w czasie rzeczywistym przez każdego wystawcę – poza samym stoiskiem.