“We make it happen” / „Zrobimy to” to idea, która przyświeca zespołowi imm cologne. Organizatorzy wydarzenia z Koelnmesse zamierzają uczynić wszystko, by móc przyjmować odwiedzających od 18 stycznia 2021 r. oraz zwiększyć zasięg wydarzenia o tych, którzy nie będą mogli dotrzeć do Kolonii. Z myślą o nich powstaje platforma imm cologne @home oraz szereg działań cyfrowych.
W Koelnmesse mocno wierzymy, że wszystko jest możliwe dzięki naszej koncepcji higieny i bezpieczeństwa # B-SAFE4business oraz pozytywnemu nastawieniu – wyjaśnia Matthias Pollmann, wiceprezes ds. Zarządzania targami w Koelnmesse. To podejście podziela wielu krajowych i międzynarodowych wystawców i odwiedzających. Z niecierpliwością czekają na nawiązywanie kontaktów w tym emocjonującym szczycie dla branży – nawet jeśli dla wszystkich jest jasne, że w przyszłym roku wiele rzeczy będzie innych– dodaje.
Targi imm w Kolonii zaplanowano na 18-24 stycznia 2021 r.
Formaty cyfrowe mają IMM Cologne 2021 zapewnić maksymalny zasięg.
Drugim kluczowym wyzwaniem stojącym przed zespołem kierowanym przez Matthiasa Pollmanna i Claire Steinbrück jest kwestia dotarcia do gości, którzy nie mogą lub nie chcą podróżować do Kolonii z powodu pandemii.
Rozszerzając targi na sferę cyfrową, zyskujemy najlepsze możliwości zwiększenia naszego zasięgu. Zasięg cyfrowy będzie nowym kryterium sukcesu dla wszystkich przyszłych targów. Nie będzie już po prostu chodziło o liczbę wystawców i odwiedzających oraz o to, skąd pochodzą nasi goście – chcemy być mierzeni również pod względem naszego zasięgu cyfrowego – mówi Matthias Pollmann, wyjaśniając przyszłą strategię dla imm cologne.
Naszym celem jest pokazanie, ile kontaktów mogą nawiązać nasi wystawcy na całym świecie oprócz tych czysto fizycznych spotkań z odwiedzającymi – dodaje Claire Steinbrück.
Targi gamescom były czymś w rodzaju laboratorium docierania do konsumentów, a DMEXCO będą wzorcem wydarzeń handlowych. Opierając się na naszych doświadczeniach z tych dwóch targów, do końca października opracujemy indywidualną strategię cyfrową dla imm cologne – mówi zespół zarządzający targami, szkicując ewolucję imm cologne w format hybrydowy.
Projekt jest gotowy do startu: imm cologne @home wszedł w fazę beta.
Wraz z uruchomieniem nowej platformy imm cologne @home wydarzenie Interior Business Event stanie sie czymś więcej, niż rozszerzeniem możliwości biznesowych dla wystawców. Dotrze również do szerokiego spektrum odwiedzających stwarzając różnorodne możliwości dalszych interakcji. Platforma posłuży za forum wirtualnej wymiany między partnerami z branży, nawiązywania kontaktów z odpowiednimi kontaktami i wyniesienia biznesu na wyższy poziom. Oprócz różnych wydarzeń na scenie transmitowanych na żywo – w tym bardzo szanowanego forum dyskusyjnego The Stage – w wirtualnej kawiarni będą dostępne otwarte i tematycznie wyselekcjonowane czaty wideo, a odwiedzający targi online będą mogli poznać ekskluzywne nowości pokazane przez wystawców imm w prywatnych showroomach.
Wystawcy mogą czerpać korzyści bezpośrednio z dodatkowych kontaktów i szerszego zasięgu.
W przeciwieństwie do standardowych systemów do webinarów i wideokonferencji, imm cologne @home zaoferuje wystawcom więcej, niż tylko możliwość strumieniowego przesyłania treści – będą oni również mogli bezpośrednio nawiązywać indywidualne rozmowy z klientami . Platforma imm cologne @home będzie w ten sposób oferować rzeczywiste możliwości nawiązywania kontaktów, bezpośredniego dialogu i proponowania rozwiązań w czasie rzeczywistym.
Odwiedzający i wystawcy LivingKitchen również skorzystają z nowego formatu hybrydowego. Oprócz cyfrowej prezentacji wydarzeń i programów rozmów, wszystkie funkcjonalności nowej platformy zostaną udostępnione również dla LivingKitchen. Odwiedzający wewnętrzne wydarzenie biznesowe będą mogli uzyskać dostęp do imm cologne @home jako strony internetowej i aplikacji. Platforma ma służyć jako węzeł informacyjny i komunikacyjny pomiędzy wydarzeniami branżowymi oraz jako cyfrowe targi dla zwiedzających i wystawców.
Cyfrowe treści firmy imm cologne i jej wystawców mają kluczowe znaczenie dla sukcesu targów hybrydowych.
Do końca października zdecydujemy, które narzędzia weźmiemy z dużego zestawu narzędzi DMEXCO i użyjemy na targach imm. To, co myślą o tych projektach nasi wystawcy, odegra ważną rolę. Wszystko, co wspiera ich biznes, ma kluczowe znaczenie – mówi Pollmann. Dodaje apel do branży: Droga do hybrydowej przyszłości to taka, której nie możemy i nie chcemy przemierzać sami. Aby dotrzeć do wirtualnych gości, niezwykle ważne jest, aby nasi wystawcy tworzyli również treści cyfrowe towarzyszące treściom, które możemy wygenerować jako imm cologne. Obowiązuje tutaj ta sama zasada, co w przypadku targów fizycznych: zapewniamy platformę i aktywujemy odwiedzających. Ale produkty, innowacje, historie – to treść, która musi pochodzić od samych wystawców.
„Ty to umożliwiasz – my to robimy”.
Organizatorzy imm cologne wskazują, że ważne jest, aby zarówno wystawcy, jak i odwiedzający zdali sobie sprawę, że targi mogą być sukcesem dla ich firm, dla całej branży oraz dla Niemiec i Europy jako centrum handlu i przemysłu tylko wtedy, gdy sami przyjmą ideę przewodnią stojącą za imm w Kolonii: „Ty to umożliwiasz – my to urzeczywistniamy” – tak Matthias Pollmann ujął to w swoim zaproszeniu do branży.