W naszej corocznej ankiecie zapytaliśmy przedstawicieli branży, jaki był dla nich rok 2019 i jakie mają plany na najbliższe miesiące. Swoimi spostrzeżeniami dzieli się Maciej Świątek, Prezes Zarządu JETA Sp. z o.o.
Co ważnego wydarzyło się w Waszej firmie w 2019 roku, jaki on był z biznesowego punktu widzenia i rozwoju Waszej firmy?
W minionym roku udało nam się otworzyć dwa punkty sprzedaży JETA. Salon łazienkowy w Poznaniu w Galerii Meble Polskie o powierzchni 300m², a także pierwszy punkt poza granicami Polski w Niemczech – to jest salon Jeta w ramach umowy franczyzowej.
Podjęliśmy także działania, których skutkiem było otwarcie na początku 2020 r. następnego salonu łazienkowego JETA w Żaganiu.
Firma JETA w dalszym ciągu stawia na rozwój własnej sieci sprzedaży detalicznej. Bazujemy na salonach własnych, ale z chęcią podejmujemy współpracę na zasadzie franczyzy.
Co uważacie za najważniejsze wyzwanie dla Was w 2020 roku?
Największym wyzwaniem w 2020 roku będzie koncentracja nad uzupełnieniem kolekcji pod marką własną JETA. Firma JETA wprowadziła do sprzedaży pierwsze kolekcje własne na początku 2019, co pozwoliło na stworzenie wyjątkowej i oryginalnej oferty dla naszego klienta.