W naszej corocznej ankiecie zapytaliśmy przedstawicieli branży, jaki był dla nich rok 2019 i jakie mają plany na najbliższe miesiące. Swoimi spostrzeżeniami dzieli się Artur Reyer, Dyrektor WERiT Polska Sp z o.o. oraz WERiT CZ & SK s.r.o.
Co ważnego wydarzyło się w Waszej firmie w 2019 roku, jaki on był z biznesowego punktu widzenia i rozwoju?
Rok 2019 jak i wcześniejsze dla całej grupy WERiT był bardzo dynamiczny. Ważnym aspektem handlowym jest to, iż przez cały okres działalności notujemy wzrosty sprzedaży i rozpoznawalność marki WERiT i JOMO, co jest dla nas najważniejszym aspektem. W dalszym ciągły budujemy profesjonalne relacje biznesowe z naszymi partnerami podchodząc do rynku i klientów w sposób selektywny. Ten kierunek z punktu widzenia biznesowego jest bardzo doceniany i szanowany przez naszych partnerów.
Co uważacie za najważniejsze wyzwanie dla Was w 2020 roku?
W chwili obecnej pracujemy nad projektem wprowadzenia nowych płyt przyciskowych w wersji manualnej i elektronicznej. Sądzę, że to jest jedno z wielkich wyzwań, aby zaskoczyć naszych partnerów w sposób bardzo pozytywny.