Na Cersaie morskie płytki pokazała m.in. marka Fiandre. Amazonite to nazwa kolekcji z linii Marmi Maximum od Fiandre i kamień szlachetny, który starożytni Egipcjanie nazywali „kamieniem nadziei”. Jest niezwykle rzadkim minerałem o ciekawym wyglądzie, który odtworzyli projektanci marki. Zielonkawe, turkusowe tło jest pokryte pasmem krystalicznego żyłkowania, tworząc wzór o zabarwieniu od ciemnobrązowej brzoskwini przez biel, po szarość. Estetyka produktu przywołuje obrazy bujnego dna morskiego. Wzór podkreśla polerowane wykończenie.
Natomiast płytki z kolekcji Glass marki Aparici doskonale naśladują luksfery. Są m.in. oferowane właśnie w kolorze morskiej wody. Rozmiar płytki to 20,1×20,1 cm.
Kolejną kolekcję znajdziemy w portfolio marki Level należącej do EmilGroup. Level Design to kolekcja płyt ceramicznych w nierektyfikowanym rozmiarze 162×324 o grubości 12 mm, do projektowania elementów, takich jak blaty i backsplashes do kuchni i łazienek, blatów, stołów, drzwi, pokryć podłogowych i ścian oraz innych elementów, w tym zewnętrznych.
Icon to nowa kolekcja płytek marki Target inspirowana niekwestionowaną ikoną designu Iris Apfel. Target proponuje dziewięć wzorów w rozmiarze 20×20, łączących kontrastujące grafiki w jasnych kolorach z metalicznymi akcentami. Kolekcja to sześć motywów geometrycznych, dwa kwiatowe i jeden zwierzęcy.
Na koniec morskie płytki z serii Spring marki Ceramica Sant’Agostino. Doskonale sprawdzą się we wszelakich kombinacjach z kolekcjami o wyglądzie betonu, drewna, żywicy lub kamienia. Ten wszechstronny potencjał kolekcji może dać duże pole do popisu projektantom i dekoratorom wnętrz.
fot. otwierające: Level Design
Zobacz też: Co ciekawego pokazują wystawcy na Cersaie 2019 – fotorelacja