Konferencja „Marketing w branży łazienkowej” to już stały punkt w kalendarzu wszystkich zainteresowanych nowinkami na temat prowadzenia działań marketingowych w firmach z branży łazienek. W tym roku spotykamy się 29 października w warszawskim Airport Hotel Okęcie. Czyje wystąpienia będzie można zobaczyć tym razem?
Kto wystąpi w tym roku?
Janina Bąk, autorka bloga Janinadaily.com, wirtuoz statystyki i miłośniczka fok, opowie nam o tym, czy wiemy, co o naszych klientach mówią ich dane on-line. Będzie z pewnością inspirująco, bo Janina Bąk znana jest ze swoich niezwykle barwnych i merytorycznych wystąpień. Nagranie z jej wykładu o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin, ma już ponad 50 tys. wyświetleń (podobno przez moment było popularniejsze niż wideo Zenka Martyniuka).
Dagmara Pakulska opowie natomiast o mocy Instagrama w branży łazienkowej. Marcin Pietrzyk z CAD Projekt – o wirtualnej rzeczywistości jako narzędziu działań marketingowych w branży łazienkowej. Na tegorocznym spotkaniu nie zabraknie także wykładu Marcelina Matusiaka z GfK Polonia, a także naszego wkładu spod szyldu Design/Biznes. Podczas tej odsłony konferencji doczekamy się także wystąpienia organizatora całego zamieszania, Roberta Sieńko. Będzie on mówił o tym, jak zbudować pozycję eksperta w branży łazienkowej przy pomocy LinkedIna.