Targi Warsaw Home w ciągu trzech lat stały się przestrzenią spotkań dla branży oraz klientów indywidualnych – czyli wszystkich miłośników designu, których przybywa z roku na rok. IV edycja wydarzenia odbędzie się 3-6 października 2019 r. w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą.
Motywem przewodnim Warsaw Home 2019 będzie hasło „Jestem”. Nawiązuje ono do korzeni targów – ich idea przecież bierze się z łączenia ludzi, dawania im tego, czego potrzebują. To oni znajdują się w centrum zainteresowania. Hasło „Jestem” prowokuje także do zadawania pytań: „kim jestem jako projektant, a kim jako producent?”. Slogan ten sugeruje nie tylko skupienie się na własnej roli w budowaniu wspólnoty, zaprasza również do aktywnego uczestnictwa, dialogu i świadomego podejścia do designu.
W tym roku organizatorzy spodziewają się około 800 wystawców. Łączna powierzchnia targów zajmie 120 tys. metrów kwadratowych.
Interior Finish
Warsaw Build to międzynarodowe targi budowlane i materiałów wykończeniowych, które w tym roku odbędą się po raz pierwszy, równolegle do Warsaw Home. Wydarzenie skierowane jest do architektów, inżynierów, firm budowlanych, deweloperów, dystrybutorów, inwestorów, przedstawicieli sektora badań i rozwoju.
Pomysł na to wydarzenie narodził się z obserwacji rosnącego zainteresowania strefą Interior Finish – jedną z pięciu na Warsaw Home. Organizatorzy zauważyli wzrost liczby odwiedzających inwestorów, deweloperów, firm budowlanych i architektów kubaturowych. W przyszłości strefa Interior Finish stanie się częścią targów Warsaw Build, w tym roku organizowana jest w ramach obu wydarzeń targowych.
Wg informacji organizatora wystawcy związani z wyposażeniem łazienek pokażą się właśnie w strefie Interior Finish/Warsaw Build.
A tak było na konferencji: