Szwajcarska marka to od dekad niekwestionowany lider i innowator w obszarze systemów instalacyjnych. Po włączeniu przed paroma latami do portfolio pełnego wyposażenia łazienek, pojawiła się szansa na stworzenia kompleksowej oferty precyzyjnie łączącej to co za ścianą, z tym co przed nią. Targi ISH 2019 udowadniają, że udało się – Geberit pokazał swój systemowy pomysł na całościową aranżację łazienki. Lata pracy nad synergią doświadczeń dały świetne efekty – po raz pierwszy ceramika, meble i reszta wyposażenia zostały oznaczone nie logo którąś z dawnych marek, ale właśnie znakiem Geberit. Jak przekonują w firmie: takie rozwiązanie poprawi obsługę klientów, prostsza będzie bowiem logistyka i działania operacyjne, a także łączenie elementów wyposażenia łazienek. Ujednolicenie oferty pod jednym logo ułatwi sprzedaż dodatkowego wyposażenia, a klientom daje gwarancję szwajcarskiej jakości. Także dla producenta rozwój jednej zamiast kilku marek jest ważne, bo pozwala skupić się ulepszaniu innowacji sygnowanej logo Geberit,
Łazienka made by Geberit na ISH 2019
Znakiem nowego otwarcia w ofercie firmy jest kolekcja Geberit Acanto. To całościowy koncept wyposażenia dla nowoczesnych wnętrz w pełni sygnowany logo Geberit. Zobaczyliśmy produkty o dyskretnym i bardzo uporządkowanym wzornictwie klasy premium. Co więcej: techniczne zaawansowanie producent sprawia, że Acanto jest przyjazne w montażu, samodzielnej aranżacji oraz użytkowaniu.
W skład kolekcji wchodzi miska w.c. (oczywiście Rimfree®, czyli bez kołnierza) o pięknym, zamkniętym korpusie. System łatwego montażu EFF1 usprawnia i do minimum skraca proces instalacji, która może być wykonana nawet przez jedną osobę. Ofertę ceramiki uzupełnia dopracowana seria umywalek – zarówno standardowych, jak i wpuszczanych głęboko w blat, o cienkich krawędziach i z przemyślanie zaplanowaną powierzchnią odkładczą.
Wyjątkowe uznanie zwiedzających stoisko Geberit na ISH 2019 budziła jednak przede wszystkim kolekcja mebli Acanto. Oferta elementów w kolekcji daje bardzo elastyczne możliwości urządzania łazienki – meble można wykorzystywać samodzielnie lub dowolnie zestawiać ze sobą poszczególne segmenty. Dzięki temu każda łazienka może być inna i w pełni dostosowana do potrzeb użytkownika. Uwagę zwraca zwłaszcza szafka wisząca, w której cała ścianka tylna została wyposażona w lustro i oświetlenie, zaś półki wyjątkowo umieszczono na drzwiczkach bocznych. To otwiera – dosłownie – całkiem nowe widoki. Jesteśmy pewni, że wybierając produkty Acanto klient ma gwarancję, że łazienka będzie spójna stylistycznie i skrojona pod jego potrzeby.
Delikatność najważniejsza
Nową formę otrzymał też jeden z kluczowych produktów Geberit – bezkołnierzowa toaleta myjąca Rimfree® AquaClean Sela. Zaprojektowany przez Christopha Behlinga produkt stał się jeszcze delikatniejszy – dla oka, ucha i reszty ciała. Bardzo cichy system TurboFlush sprawia, że miska ceramiczna jest spłukiwana wyjątkowo cicho i precyzyjnie. Unikalna technologia natrysku WhirlSpray zapewnia nie tylko wyjątkowo delikatny komfort higieny, ale też oszczędność wody, dzięki napowietrzeniu strumienia wody. Subtelne oświetlenie orientacyjne ułatwia korzystanie z łazienki w nocy.
Geberit Sp. z o.o.
ul. Postępu 1
02-676 Warszawa
www.geberit.pl
Recepcja: +48 22 376 01 02
fax: +48 22 843 47 65
Infolinia dla klientów indywidualnych: +48 22 376 01 00
geberit.pl@geberit.com