– Nowe wyzwania potrafią być tak samo trudne, jak i inspirujące. W Grupie SBS nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Dlatego podejmujemy ważne tematy oraz wyzwania, które często za nimi idą. Pierwsze miesiące roku będą upływać nam pod znakiem szkoleń handlowych, Targów Grupy SBS oraz plebiscytu „Polecane Przez Polskich Instalatorów”. Ale to oczywiście nie wszystko – mówi Dominika Ciurzyńska, redaktor naczelna Magazynu.
Przełom lutego i marca w Grupie SBS to niezmiennie okres szkoleń dla handlowców naszych Hurtowni Partnerskich. „Akademia Efektywnej Sprzedaży” w tej edycji będzie przygotowana przez Mariusza Prokopczuka z firmy Proguest, z którym rozmowę przeczytacie na stronach 20–21 magazynu. To przedsmak tego, co sprzedawców czeka na szkoleniach. Z wywiadu dowiecie się, dlaczego warto regularnie się szkolić oraz w jaki sposób trener przygotowuje się na spotkanie z naszymi handlowcami.
Rozmowy z ekspertami
W „Magazynie” dbają także, aby witać w branży nowe osoby i pozyskiwać świeże spojrzenie na rynek instalacyjny. W ubiegłym roku Dyrektorem Generalnym Zehnder Polska został Radosław Palmowski. W wywiadzie na stronach 16 –17 zdradza jakimi wartościami kieruje się w swojej pracy oraz w jaki sposób chce rozwijać markę Zehnder.
Ostatnie miesiące to również powrót do dyskusji o smogu. Szczyt Klimatyczny w Katowicach, proces Grażyny Wolszczak – to jedne z tematów, które poruszane są w rozmowie z Poseł Gabrielą Lenartowicz (str. 18 –19).
Źródło: Grupa SBS