Z jakiego powodu zapamiętacie Państwo 2018 rok w Państwa firmie?
Ubiegły rok był dla nas wyjątkowy. Dzięki ciągłym inwestycjom, z sukcesem wprowadziliśmy na rynek wiele nowych kolekcji o wyjątkowym wzornictwie i niespotykanych formatach, dedykowanych aranżacjom wnętrz oraz przestrzeni wokół domu.
Jakie wydarzenia, decyzje, zjawiska były najważniejsze dla Państwa firmy?
Jak wspomniałem – to był dla nas niezwykle pracowity czas. Nie tylko otworzyliśmy jedną z najnowocześniejszych fabryk na świecie, będącym naszym już trzecim zakładem produkcyjnym, ale wprowadziliśmy do oferty nową markę ULTIME – największe płytki gresowe w Polsce o wymiarach 160×320 cm wraz z bogatą ofertą multiformatów. Rok 2018 był również kluczowy pod względem rozszerzania dystrybucji i zdobywania nowych rynków w Europie Zachodniej oraz w Stanach Zjednoczonych.
Jakie jedno-dwa słowa określają najlepiej rozwój Waszej firmy w 2018 roku?
Nieustanny rozwój.
Co było najważniejszym zjawiskiem kształtującym branżę łazienek w Polsce w 2018 roku?
Naszym zdaniem, ogromny wpływ na branżę miała rosnąca popularność megaformatów i coraz większa otwartość rynku na ich wykorzystanie. Wielu producentów wprowadziło do swojej oferty rozwiązania w rozmiarze XXL. Nam udało się stworzyć te największe!
Jaki swój produkt / nowość wybralibyście jako najważniejszy produkt 2018 roku i dlaczego?
Odpowiedź wcale nie jest prosta. Z jednej strony, przełomowym momentem było wprowadzenie do oferty kolekcji ULTIME – największych płytek gresowych produkowanych w Polsce o wymiarach 160×320 cm, którą nieustannie rozszerzamy, oferując szeroki wachlarz multiformatów, np. 120×270 cm, 120×120 cm czy 80×160 cm.
Z drugiej zaś, stworzenie kolekcji Cerrad 2.0, płytek o grubości 20 mm, dedykowanych różnorodnym aranżacjom zewnętrznym. Doskonale uzupełnia ona naszą dotychczasową ofertę i decyduje o jej kompleksowości. Warto także wspomnieć o wielu nowościach lappato, o jakie uzupełnione zostały nasze dotychczasowe topowe kolekcje.