Z jakiego powodu zapamiętacie Państwo 2018 rok w Waszej firmie?
Katarzyna Wesołowska, P.H.U. Metal-Hurt: Rok 2018 był dla nas bardzo owocny i przełomowy głównie ze względu na rozwój własnej produkcji i stworzenie nowej marki polskich kabin prysznicowych. Po latach nauki i śledzenia trendów rynkowych zdobyliśmy się na ten krok. Zrobiliśmy to z dużą pewnością i pełni nadziei na sukces – powstała marka Loftim, która dumnie wkracza do salonów łazienkowych.
Jakie wydarzenia, decyzje, zjawiska były najważniejsze dla Waszej firmy?
Z pewnością jednym z ważniejszych wydarzeń dla marki Sea-Horse było unowocześnienie oferty produktowej i wygaszenie standardowej, wieloletniej serii kabin Sigma. Jednocześnie wprowadziliśmy serię Stylio, której standardy jakościowe są o wiele wyższe (począwszy od użytych materiałów, a skończywszy na powłoce CleanGLASS w standardzie dla każdej z kabin).
Jakie jedno-dwa słowa określają najlepiej rozwój Państwa firmy w 2018 roku?
Nieustanny rozwój i postęp w działaniach.
Z jakimi trudnymi wyzwaniami musieliście się zmierzyć w 2018 roku?
Oczywiście decyzja o wygaszeniu flagowej serii kabin wiązała się z dużą dozą niepewności. Byliśmy jednak przekonani, że to co proponujemy klientowi w zamian, nie tylko jest produktem zwyczajnie lepszym i dostosowanym do rynkowych realiów. Mimo że decyzja ta była trudna byliśmy przekonani, że takie działanie przyniesie nam sukces i zadowolenie ze strony naszych klientów.
Co było najważniejszym zjawiskiem kształtującym branżę łazienek w Polsce w 2018 roku?
Nas cieszy coraz to większa popularność wszelkiego rodzaju spotkań dla branży łazienkowej, na których praktycy mogą dyskutować o aktualnej sytuacji rynku. Tych wydarzeń w tym roku było nadzwyczaj dużo.
Jaki jeden produkt / nowość wybralibyście Państwo jako najważniejszy produkt 2018 roku i dlaczego?
Z jednej strony najważniejsze okazały się dla nas produkty nowej serii Stylio, a drugiej zdecydowanie nowa polska marka Loftim. To nasze oczko w głowie.
Jakie nadzieje i plany wiążecie z nowym rokiem – czego możemy się po P.H.U. Metal-Hurt w 2019 roku spodziewać?
Mamy zdecydowaną nadzieję na dalszy rozwój naszych wszystkich marek – Sea-horse, Loftim, czy Duso. Każda z nich została stworzona z naciskiem na zaspokojenie potrzeb trochę innego klienta. Skupiamy się zatem na tym, aby wszystkie działania związane z naszymi markami były spójne i trafiały idealnie do naszych odbiorców.
fot. Metal-Hurt