Z jakiego powodu zapamiętacie Państwo 2018 rok w Waszej firmie?
Marta Zaraś, specjalista ds. marketingu w firmie Mochnik: 2018 był rokiem wielu korzystnych zmian w życiu firmy. Nasz zespół został zasilony twórczymi specjalistami, z którymi wspólnie umocniliśmy pozycję firmy na rynku szkła, zwłaszcza w branży deweloperskiej i architektury wnętrz.
Jakie wydarzenia, decyzje, zjawiska były najważniejsze dla Waszej firmy?
Istotnym krokiem dla rozwoju naszej działalności była decyzja o stworzeniu salony partnerskiego Glasimo na terenie Wielkiej Brytanii. Zaowocowało to rozszerzeniem sieci sprzedaży na rynku zagranicznym.
Jakie jedno-dwa słowa określają najlepiej rozwój Państwa firmy w 2018 roku?
Szklane wnętrza — zbudowaliśmy wśród klientów, projektantów i architektów świadomość szkła jako wszechstronnego i bezpiecznego materiału do różnorodnego wykorzystania w przestrzeni prywatnej i publicznej.
Z jakimi trudnymi wyzwaniami musieliście się zmierzyć w 2018 roku?
Połączenie aktualnych trendów wraz z praktycznymi aspektami produktu stanowi dla producenta nie lada wyzwanie podczas wprowadzania nowego produktu na rynek. Staramy się zachować równowagę w przypadku obu tych kierunków. Jak co roku wyzwaniem stanowi dla nas podążanie za aktualnymi trendami.
Co było najważniejszym zjawiskiem kształtującym branżę łazienek w Polsce w 2018 roku?
W przypadku naszej marki wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom klientów. Dostosowaliśmy swoją ofertę do realiów obecnie budowanych mieszkań oraz domów, co pozwala nam na indywidualne dopasowanie kabin prysznicowych do wnętrza łazienki.
Stworzone przez nas autoryzowane oprogramowanie Konfigurator Glasimo umożliwia dopasowanie stworzenie spersonalizowanej kabiny o niestandardowym wymiarze. Wśród klientów wrażenie robi 11 wariantów szkła oraz bogaty wybór akcesoriów. Konfigurator online dostępny w siedzibie głównej firmy oraz w salonach partnerskich marki Glasimo.
Jaki jeden produkt / nowość wybralibyście jako najważniejszy produkt 2018 roku i dlaczego?
Byłby to nasz hit sprzedażowy – kolekcja luster z nadrukiem ceramicznym. Trudno jest wyobrazić sobie wnętrze łazienki bez lustra, które oprócz swojej praktycznej funkcji, odgrywa również niezwykle ważną rolę w aranżacji tego pomieszczenia. Duże lustra ścienne optycznie powiększają przestrzeń oraz sprawiają, że staje się ona jaśniejsza. Szklana formatka dolna może zostać pokryta zdobieniem w postaci wielokolorowego nadruku cyfrowego wykonanego za pomocą technologii farb ceramicznych. Jej powierzchnia, dzięki hartowaniu jest trwała i odporna na zniszczenia. Następnie na ten element szklany przyklejane jest lustro. Marka Glasimo oferuje 200 wzorów nadruku, jak również projekty indywidualne stworzone pod klienta.
Jakie nadzieje i plany wiążecie z 2019 rokiem – czego możemy się po Was spodziewać?
W najbliższych latach planujemy pracować nad nowym spojrzeniem na kabiny poprzez zminimalizowanie okuć do największego minimum. Zaplanowane jest wdrożenie nowej kolekcji Futura. Obejmie ona dwa modele kabin prysznicowych GLASIMO. ARCO wyznaczająca łuk pomiędzy dwoma ściankami narożnika kabiny oraz RUO, wolnostojąca kabina opisana na okręgu.
Kolekcja kabin Futura połączy innowacyjny system przesuwny drzwi, w którym funkcję toru jezdnego przyjmuje krawędź szkła. Designerski i minimalistyczny system okuć sprawi, że kabiny przyjmą lekką formę i nadadzą przestrzeni łazienki bardziej wysublimowanego smaku.